Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Plaats voor versterker in een Zafira
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 september 2009 om 18:00 #17211827
Jongens ik zou geen idee hebben waar ik mijn versterker kan gaan plaatsen.
Hebben jullie een idee? Of is hij bij jullie al geplaatst?
Laat het mij weten ajb, evt met picca dat zou mooi zijn.
Alvast bedankt.
1 september 2009 om 20:27 #17518205Bij mij zit die op de subwooferkist geschroeft…..
Maar op deze foto is die net niet te zien….
Zit aan de achterkant van de kist dus tegen mijn bank aan :thumbup
2 september 2009 om 08:12 #17518206thnx voor de foto, wisselaar heb ik ook nog liggen.
Waar heb jij eigenlijk je antenne van je navi neergezet? bij je zijraampje voorin of ergens anders?
Want als je een gecoate voorruit hebt dan werkt de antenne minder zeggen ze.
de wisselaar onder de stoel is een goede oplossing.
2 september 2009 om 08:20 #17518207Ik had de antenne eerst onder mijn parafaan liggen.
Maar vond de ontvangst niet super dus heb hem nu naast mijn koplamp geplaatst.
Dan zit er alleen een grilletje tussen hem en de buitenlucht ;)Ontvangst is wel ietsje beter,
maar vind de ontvangst nog steeds niet helemaal super dus ff kijken wat het nu gaat worden…..3 september 2009 om 09:02 #17518208als je handig bent dan druk je hem tegen het glas van dat kleine raampje voorin.
Nu zit hij onder het metaal van je motorkap. Dat werkt niet echt in zijn voordeel.
Bij mijn vorige auto lag hij onder de kap waar de zonsensor op zit. Maar vanwege gecoate voorruit gaat die vlieger niet meer op vrees ik…..
Ik ga met de tijd voor het zijraampje.
En nog iets, na het plaatsen van je radio is jou opgevallen dat je lampjes in je stuurbediening het niet meer doen?? Dat had ik bij mijn vorige OPC. Weet niet of jij dit hebt. Is alleen te zien in het donker want de lampjes zijn niet zo fel.
3 september 2009 om 21:49 #17518209Eerst lag mijn sensor onder de parafaan dus dat is alleen een stukje plastic ertussen wat hem scheid met de buitenlucht….
Nu zit hij achter mijn grill dus zit er nog maar een stukje plastic tussen
Maar nog branden niet alle tekentjes groen…. :thumbdownEn heb nog niet op mijn stuur gelet of de knopjes niet meer branden.
Wil terzijnertijd wel de stuurbediening weer werkend maken…..
Dus dan zullen de knopjes het wel (gaan) doen4 september 2009 om 05:42 #17518210origineel gepost door tijgetje57
thnx voor de foto, wisselaar heb ik ook nog liggen.de wisselaar onder de stoel is een goede oplossing.
Ik heb zelf de wisselaar aan de achterzijde onder de rechtervoorstoel gemonteerd.
4 september 2009 om 10:19 #17518211Dat is ook leuk gedaan moet ik zeggen. :wors
4 september 2009 om 22:06 #17518212Dat was de enige plek om de wisselaar kwijt te raken.
Hij hangt overigens aan het frame van de voorstoel vast.
Het enige wat je niet moet doen is de stoel verstellen als je een CD draait. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.