Peugeot 3008 vs Opel Grandland x

Forumindex Forums Modellen Grandland X Peugeot 3008 vs Opel Grandland x

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18484632
    shido321
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 October 2022

      Ninja-edit: beide zijn 2020-modellen.

      Ik heb een nieuwe, kleine SUV nodig en ik ontdekte dat die twee bij mijn budget passen met financiering en het is geen gemakkelijke beslissing voor mij. Ik was niet onder de indruk van het Grandland-interieur, maar ik maak me zorgen over het bezit van een Peugeot. Help me alsjeblieft.

      Ook als ik voor de sedan ga, past de Opel Insignia in mijn budget, ik zou er nauwelijks voor moeten springen. Ik kan echt niet beslissen. Gedachten ?

      #18487911
      shido321
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 October 2022

        [quote quote=18484632]Ninja-edit: beide zijn 2020-modellen. Ik heb een nieuwe, kleine SUV nodig en ik ontdekte dat die twee bij mijn budget passen met financiering en het is geen gemakkelijke beslissing voor mij. Ik was niet onder de indruk van het Grandland-interieur, maar ik maak me zorgen over het bezit van een Peugeot. Help me alsjeblieft. Ook als ik voor de sedan ga, past de Opel Insignia in mijn budget, ik zou er nauwelijks voor moeten springen. Ik kan echt niet beslissen. Gedachten https://routerlogin.uno/?%5B/quote%5D

         

        I got this,…

        #18494447
        MWW
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 February 2020

          vraag het eens aan je vrouw :good:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.