perkeersensor-alarm

Forumindex Forums Modellen Grandland X perkeersensor-alarm

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jopsa
    Deelnemer

Ik heb een vraagje  (als het mag).

Is er nog iemand die het volgende voorhad :  Tijdens het rijden op een tweevaksbaan gaan de parkeersensoralarmen af.  Geluid weerklinkt en op het touchscreen te zien zou er links vooraan de wagen iets moeten zijn….   Er was echter niks.  Geen andere wagens te bespeuren en geen tegenliggers want de baan wordt afgescheiden door een heel brede middenberm.  Ik reed ook niet naast de middenberm maar zoals het hoort op het rechter vak.   Dit gebeurde enkele keren na elkaar.  Maar steeds was er niks.

CJX
      Deelnemer

Hey Jopsa,

Ook ik heb wel eens valse meldingen gehad van de parkeersensoren. Volledig random, en zonder aanwijsbare reden. Maar dit is wat mij betreft niet uniek voor de Grandland X.

Dergelijke valse meldingen heb ik ook bij andere auto’s gehad in mijn bezit. ( VW Golf 7 en Opel Vectra C ) En ook bij verschillende huurauto’s van verschillende merken Dit is denk ik toch een fenomeen wat je bij een dergelijk systeem soms hebt.

rednas_3ssen
        Deelnemer

Bij mijn Grandland X ook meerdere malen. Meestal bij lagere snelheden < 50 km/u) Zonnig weer of regen, gebeurde onder verschillende omstandigheden. Enkele keren per maand, maar soms ook een maand niet. Met andere woorden:  geen peil op te trekken…

jopsa
          Deelnemer

Dank je wel voor de info.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.