Het betreft een Karl Rocks Online edition 2018.
De parkeersensoren doen het soms wel en soms niet, de truk met wd40 op de sensoren heeft niet echt geholpen. Ik heb alle sensoren al los gehad, gewisseld maar er komt geen verandering in. Ik krijg alleen het PDC teken in het display te zien als ik m in zijn achteruit zet, dat ie aangeeft dat er iets aan de hand is. Maar aan de bekabeling die achter het spatbord ziet is niets te zien en we hebben alle contacten al met contactspray behandeld. Ook is de zekering binnen bij het stuur al bekeken maar daar is ook niets aan de hand. En soms doet ie het gewoon wel en dan werkt alles als het hoort. Daarom wil ik checken of de pdc controller mogelijk los zit of tekenen van iets heeft waarmee ik een vervanging zou kunnen aanvangen. Op de plek waar de kabel rechtsachteronder de auto in gaat kan ik het vervolg niet meer vinden, tenzij ik het harde plastic verwijder om te zien waar het heen loopt. Of komt de kabel vooraan bij de motor uit en moet ik het daar zoeken bij de 2e zekeringkast rechts voor?
Dan geeft ie tijdens het rijden sinds enkele dagen spontaan een piepje, alsof er een deur of gordel niet goed zit, maar er popt geen melding op in het display. Ik heb alle schakelaars al nagekeken van de gordels onder de achterbank en voorstoelen maar kom niets tegen. Het is ook niet constant aanwezig. Alsof er een melding wordt gegeven voor iets. maar geen idee wat.
Iemand zoiets al een keer aan de hand gehad en mij een richting op kan sturen waar ik moet zoeken?