Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Parrot CK3100 zelf inbouwen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2009 om 12:50 #17212858
Beste mensen,
Ben sinds afgelopen maandag in het bezit van een Zafira Elegance 2.0 DTI uit 2003 en wil daar een Parrot CK3100 in gaan bouwen. Ben zelf handig genoeg om dat te doen dus dat is het probleem niet king:
Ik kan alleen nergens vinden of ik nou wel of niet zo’n DIN/ISO verloopstekker nodig heb om de boel aan te sluiten op de standaard siemens 1100 radio/navigatie unit die erin zit…. Weet iemand of ik dit wel of niet nodig heb?
En weet iemand hoe ik de radio kan demonteren, er zitten 4 kleine schroefjes/boutjes op de hoeken maar een vaag gevoel zegt me dat dit geen gewone inbusboutjes zijn en dat ik hier een speciale tool voor nodig heb? Klopt dit of is deze wel makkelijk met een inbus te verwijderen?
Hoop dat iemand me kan voorzien van de antwoorden :thumbup
Gr. Duckman
p.s. als het goed is vandaag op ebay parkeersensoren gescoord en die ga ik met behulp van de how-to ook even inbouwen :wors
9 oktober 2009 om 09:12 #17533902Niemand enig idee :hmmz
9 oktober 2009 om 09:38 #17533903Hallo,
ik heb mijn originele radio er ook uitgehaald en volgens mij deed ik er 4 kleine koploze nageltjes in zodat ik hem naar voren kon halen.
Of de stekker zo past weet ik niet,
is gewoon een kwestie van kijken/passen.
Maar ik denk het wel.
Ik heb mijn originele radio vervangen voor een Pioneer Avic X1R en daar pastte de Parrot 3100 zo tussen :thumbup9 oktober 2009 om 12:02 #17533904Het zou kunnen zijn dat er een aparte aansluiting voor een CARKIT aanwezig is, ook wel de VDA STEKKER genoemd.
Als dat zo is kun je daar de parrot zo op aansluiten zonder dat je de radio eruit hoeft te halen.
De VDA stekker zit achte het dashboard kastje.
Mocht je de radio er toch uit halen dan wel even de AKKU afkoppelen want het schijnt dat de NCDR1100 kapot gaat als je hem er zo uittrekt.9 oktober 2009 om 12:08 #17533905Thanks voor de tips! Ik ga eens even kijken als ik van het weekend een gaatje vind…
Ga ook nog wel even langs een automaterialenzaak om daar even te vragen.
11 oktober 2009 om 17:22 #17533906Setje is besteld met stekker, begreep bij de automaterialenzaak dat er een adapterstekker nodig zou zijn. Binnenkort maar inbouwen…
verzoekje aan de moderator: mag dit topic naar het gewone zafira gedeelte, kom er nu pas achter dat er 2 zafira topics zijn en dat deze voor OPC is.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.