Parkeer sensoren

Forumindex Forums Modellen Mokka Parkeer sensoren

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262446
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Ik kan deze niet uitschakelen, maar wordt horendol van de sensoren voor/achter als ik de garage uitrijd. Volgens dealer ligt dat aan model jaar 2014 aanpassing maar handleiding zegt dat ik ze nog steeds aan/uit moet kunnen zetten, wat me ook normaal lijkt? Ook brand de LED niet in de bedieningsknop?

      #18197748
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Moet toch lukken met die knop. Waarom zou hij er anders inzitten??

        #18197749
        kaneelschep
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2004

          Moet toch lukken met die knop. Waarom zou hij er anders inzitten??

          Om je te misleiden!! :P
          Moet je die knop niet langer ingedrukt houden?
          Als het ledje het niet doet, zou ik ook aan de knop zelf gaan twijfelen. helemaal nu die niet schijnt te doen wat ie moet doen.

          #18197750
          sjoerdie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 September 2005

            als er een led in de knop zit, en die doet et niet…tja dan is denk ik de knop stuk.

            normaal kun je ze wel uitzetten, zou anders verdomd lastig zijn om met een aanhanger/caravan achteruit te zetten….

            #18197751
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Parkeer sensoren zijn alleen uit te zetten in config menu, niet meer met knop? wacht op software update.

              #18197752
              Hoof
                Lid sinds:
                13 December 2013

                Parkeer sensoren zijn alleen uit te zetten in config menu.

                #18197753
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Ben weer stapje verder, andere dealer die me goed helpt. Knop moet het gewoon doen, gechecht met andere Mokka. Knop zou mogelijk stuk zijn, vervangen, geen resultaat. Computer van sensoren dan maar uitgewisseld, geen resultaat. Dealer gaat terug naar Opel.

                  #18197754
                  Meriva Turbo
                    Lid sinds:
                    3 March 2011

                    @Jan160 wrote:

                    Ben weer stapje verder, andere dealer die me goed helpt. Knop moet het gewoon doen, gechecht met andere Mokka. Knop zou mogelijk stuk zijn, vervangen, geen resultaat. Computer van sensoren dan maar uitgewisseld, geen resultaat. Dealer gaat terug naar Opel.

                    Hallo,

                    Ik ben sinds twee maanden ook in het bezit van een nieuwe Mokka 1.4 turbo, ik had precies het zelfde probleem, mokka is terug naar de dealer geweest (garage de Bliek in Oostburg) daar hebben ze hem aan de computer gelegd en bleek dat er iets moest aangevinkt worden, dit was alles en werkt nu wel prima, was dus zo opgelost.

                    Succes !

                    #18197755
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      Mokka is twee en halve week bij de dealer geweest. Knop van de parkeersensoren doet het eindelijk, er is veel vervangen , maar wat het echte euvel geweest is weten ze niet ondanks assistentie van de fabriek technici. Blijft vreemd verhaal.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.