Overstap naar Opel Insignia

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Overstap naar Opel Insignia

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359067
    Robin Dijkman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 July 2018

      Beste mede forummers,

      Mijn naam is Robin en na jaren lang VAG (Volkswagen en Audi) met tussendoor een BMW te hebben gereden, nu de overstap eens gemaakt naar een Opel Insignia.
      Afgelopen vrijdag mijn Insignia Sports Tourer  1.6T in de kleur metro blue op mogen halen bij de dealer en ik ben er heel erg blij mee, wat een ruimte en toch nog veel pit ondanks zijn gewicht!
      Ik heb me aangesloten bij dit forum om wat ideeën op te doen en mogelijk kan dit forum helpen bij evt. (toekomstige -> liever niet natuurlijk) problemen, het is en blijft een auto natuurlijk….

      Ik ben van plan zo weinig mogelijk aan de auto te doen, de enige opties die open staan zijn het plaatsen van led kentekenverlichting (iemand bekend met die van gm-tuningparts.nl?) en een chiptuning door EDS.

      Enkele opties:

      AGR leder met stoelverwarming en ventilatie
      Xenon
      Flexride
      Navigatie (DVD800) en bluetooth
      Automatische verlichting/regen sensor
      Opel Eye
      Lane departue warning
      Parkeersensoren voor+achter

      Foto 20-07-18 15 18 39

       

      :happy02:

       

      #18359072
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Mooi ding, chippen zou ik nog is over nadenken.

        Zuiger van cilinder 4 wil wel smelten van deze motor(A16LET)

        Zelfs ongechipt al, dus lees je even in, in dit probleem is mijn advies.

        #18359085
        Robin Dijkman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 July 2018

          [quote quote=18359072]Mooi ding, chippen zou ik nog is over nadenken. Zuiger van cilinder 4 wil wel smelten van deze motor(A16LET) Zelfs ongechipt al, dus lees je even in, in dit probleem is mijn advies.[/quote]

          Dank voor je reactie, inderdaad goed om mezelf dan maar even in te lezen.

          Fijne avond!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.