Oude bekende?

Forumindex Forums Modellen Corsa Oude bekende?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227228
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Is deze niet van iemand van het forum geweest?

      http://link.marktplaats.nl/386429264

      #17744047
      nova….
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ja dat klopt.

        #17744048
        SRLandgraaf
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2008

          is de oude van vipergtsje

          #17744049
          thething
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 January 2009

            :hmmz hij had het erover dat hij er best wel spijt van had :cry nu zijn kans om hem terug te kopen :wors

            #17744050
            Erwin_Astra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 April 2009

              heb op dit moment contact met de eigenaar van deze corsa, ik zoek namelijk een oldtimer naast mijn daily opc.
              Staat van deze corsa ook het ombouw projeckt op opel forum?
              Hij heeft opzich wel belang bij mijn astra die tevens te koop staat, dus misschien kan er een dealtje gemaakt worden:hmmz

              Iemand enig idee voor wat voor prijs die toen ongeveer is verkocht?

              Gr

              #17744051
              david verburg
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                De km stand is iig flink terug gezet hij is met 92000 verkocht

                #17744052
                Erwin_Astra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 April 2009

                  hmm oke, vraagprijs van deze corsa is 3200,- zegt de eigenaar:hmmz

                  #17744053
                  sw16v
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 July 2004

                    Owh gorredijk….. hehe dacht laatst al dat ik hem zag rijden toen ik stond te tanken.

                    blijft gave TR om te zien!

                    #17744054
                    david verburg
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      2 July 2004

                      volgens mij is ie voor iets van 2500 verkocht
                      maar als je het zeker wilt weten moet je jurgen ff vragen
                      maargoed je moet er voor betalen wat jij vind dat ie jou mag kosten

                      #17744055
                      Vipertjegts
                        Lid sinds:
                        1 July 2004

                        Was hem vorige week ook al tegen gekomen op het WWW inderdaad.

                        Is mijn oude bakkie ja. Heb hem verkocht aan iemand uit brabant (omgeving eindhoven) en die heeft hem na een maand alweer te koop gezet omdat hij er geen tijd voor had. Heeft toen een tijdje te koop gestaan en is dus op 10 augustus naar de huidige eigenaar gegaan. En die doet hem weer weg omdat hij te weinig tijd heeft en wat anders op het oog heeft. Althans dat is wat mij verteld is.

                        Ik weet wel dat de wielrandjes aandacht nodig hebben (staat ook in de advertentie). De eigenaar voor mij heeft de wielkastranden profesorisch uitgerold en bijgewerkt. Dit is nu aan het roesten gegaan. Bodem en de rest van de auto was, bij mij althans, kneiterhard verder. Ook zat er een trilling in de auto maar dit zou aan de motorsteun liggen. Kwam daar vlak voor de verkoop pas achter dus heb het zelf niet meer kunnen fiksen (wel aangegeven bij de koper), maar of het ondertussen gerepareerd is weet ik dus ook niet.

                        Km stand bij verkoop zat ergens tussen de 92 en 95 duizend. Km stand is niet teruggedraaid maar ik heb er een gsi teller in gezet met oranje wijzers (de zeldzame versie) en die stond volgens mij ergens tussen de 54 of 58 duizend voor zover ik me kan herinneren.

                        Vindt het wel jammer dat ze die rooie streep op de bumpers hebben gezet (of de bumpers vervangen misschien) maar ja smaken verschillen natuurlijk. Uberdikke antenne zit er gelukkig wel nog steeds op :wors

                        Zou hem graag terughalen en zelf weer op gaan knappen maar dat zit er helaas niet in.

                        @ David. Was ietsie :thumbup als 2500 ;) :wors. Had eigenlijk al besloten om hem te houden maar kreeg zo’n goed bod dat ik het niet kon laten lopen toendertijd.

                        #17744056
                        david verburg
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          2 July 2004

                          Okee ja was ook maar een gokje hoor maar dacht wel serieus dat ie terug gedraaid was maar het verhaal is nu duidelijk ha ha is een mooi wagentje met een hoop potentie

                          #17744057
                          woutertje
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 January 2011

                            hey Jurgen,
                            Ik ben de nieuwe eigenaar van je corsa TR met c20xe.
                            Mooi om te zien dat er een topic van was.
                            Rijdt goed…
                            Had nog een vraagje over de distributieriem, weet jij wanneer die voor het laatst vervangen is (welke km stand)?
                            grtz.
                            Wouter

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.