Iser iemand die een foto of plaatje heeft van de originele plek van de servomotor in de motorruimte van een Zafira? Uiteraard bij een x..xe(l) motor dus met mechanische gasklep…
Ik heb er een uit een Zafira x16xel gesloopt en die zat als je ervoor stond rechts naast de accu, rechtsvoorin dus. Hij stond wel in een vreemde hoek. De originele montagebeugel moet ik nog wel ergens hebben liggen.
Aha, dus eigenlijk precies waar bij mij een afgedopte stekker ligt… Is in ieder geval een stekker voor de CC; weet jij toevallig hoe lang die bowdenkabel van de CC is? Ik weet namelijk een CC ergens uit te slopen, maar dat is een Omega dus met een korte kabel… Als ik dan geen lange kabel kan vinden dan is ‘t ook zonde van m’n centen. Wat vraag je voor die beugel evt.?
De verzendkosten. Maar dat regelen we verder wel via PM. Anders krijgen we ruzie met de moderators.
Heb de trekkabel gemeten en die is ongeveer 75 centimeter. Die ging wel een paar keer de bocht om, maar een omega kabel ga je niet op de originele plek krijgen.
Op deze foto (begin januari) zit de unit nog aan zijn montagebeugel. Drie gaten dus, misschien dat je die al kan vinden. Die sticker wijst naar beneden. De kabel vertrok naar “linksboven”. Ik begin nu wel ernstig te twijfelen of ik hem nog heb. Ik heb je in PM van alles beloofd, maar ik moet je verwachtingen misschien een beetje temperen.
Maar als je de kabel van de Omega gaat gebruiken, moet je toch zelf een montagepunt maken dichterbij de gashevel.
Hoi Gose,
Is niet zo heel erg, als je de moeite zou willen nemen toch even te kijken, heel graag. Laat me wel even weten hoe of wat; ik ga morgen ook eens kijken of ik die gaten kan vinden. De info is al waardevol!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.