Originele kabelboom motorruimte opel speedster turbo

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT Originele kabelboom motorruimte opel speedster turbo

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274943
    Dennis Uyl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2009

      Hallo allemaal,

      Ik rijd een opel speedster turbo met kms ecu.

      De vorige eigenaar heeft de motorrruimte kabelboom verknipt om het kms systeem aan de sluiten. Omdat ik graag terug wil naar de originele ecu zoek ik een originele kabelboom voor een speedster turbo!

      Heeft iemand deze toevallig ergens liggen of weet iemand er 1?

      Opel astra g coupe turbo
      Opel astra g opc turbo
      Opel speedster turbo

      #18307577
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        s.v.p even opletten waar je, je bericht plaatst, stond in Zafira/Sintra.

        #18307578
        smileyspeedster
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2010

          Ik neem aan dat je het deel bedoeld tussen de motor en de 2 stekkers (blauw en zwart) achter het koelvloeistoftankje?

          Er zijn in Nederland maar 17 turbo speedsters verkocht toendertijd, dus zeker hier zijn turbo onderdelen erg schaars.
          Ik zou je zeker aanraden ook een te koop gevraagd te zetten op het engelse speedster forum:
          http://www.vx220.org.uk/forums/forum” onclick=”window.open(this.href);return false;
          En op het duitse:
          http://forum.opel-speedster-club.de/index.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Want in totaal zijn er iets van 2000 turbo speedsters/vx220’s verkocht, en dat maakt je zoekbereik wat beter denk ik.
          Zeker in de UK en Duitsland worden ze nog wel eens uit elkaar gehaald voor onderdelen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.