Ik heb gisteren mijn Forge dumpvalve in mijn auto gebouwd. Een astra H OPC maar nu heb ik er ook een soort dop bij gekregen om mijn orginele dumpvalve ermee af te sluiten. Maar ik kom helemaal niet bij de bewuste 3 inbusboutjes om het los te draaien. Hoe moet ik dat doen? zit er een foefje achter? of zou het echt onzin zijn om de orginele af te sluiten, maar ander heb ik wel 2 dumpvalve’s op mijn motor zitten
ik heb mijn originele dumpvalve ook afgesloten laatst
maar hij reed voor geen meter vond ik erg schokkerig
toen kwam ik bij eds en daar zeiden ze dat dat vals was
heel verhaal in het duits met technische termen die ik niet helemaal goed begreep maar hij heeft ze weer alle 2 aangesloten en hij rijdt weer een stuk beter
terwijl de leveranciers zeggen dat je de originele af moet doppen
ik weet niet of het nog uitmaakt of dat ze bedoelen dat je met 192 of 200 pk standaad rijdt of met phase 3 met 300 pk
blaast wel veel meer af
ik meen dat mijn turbo druk zo’n 1,5 bar is
Auteur
Berichten
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.