OPROEP: Vermeld je VOD! (en andere garages)

Forumindex Forums Overige Opel algemeen OPROEP: Vermeld je VOD! (en andere garages)

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267426
    gose91
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 November 2013

      Geachte sleutelaars, hobbyisten en fanatiekelingen,

      Het maken en bijhouden van het overzicht van autoslopen (zie mijn onderschrift) is goed bevallen. Ik merk aan berichten en de vele reacties dat er goed gebruik van wordt gemaakt. Dat smaakt naar meer:

      Nu worden bij problemen of een zoektocht naar onderdelen veel mensen doorverwezen naar een dealer. De verhalen per dealer wisselen echter van Vriendelijk tot Verschrikkelijk, maar nergens is dat samengevat. Tot nu:

      http://tinyurl.com/OpelDealers

      Zou je het forum en het overzicht willen verrijken met informatie over de Vriendelijke/Verschrikkelijke Opel Dealer(s) waar je recentelijk of vaak bent geweest? Vermeld ook interessante informatie als vriendelijkheid, prijzen, service etc. Aan vermeldingen als ‘Als ze je kennen dan is alles beter’ hebben de meesten niet zoveel aan.

      Er zijn voorlopig drie verschillende groepen:
      – Opeldealers (kleur: Opeloranje)
      – GM-dealers (kleur: GM-blauw)
      – Overigen (kleur: paars)

      Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking!

      #18247189
      ZakhooiTM
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 November 2013

        Leuk he Google Maps :)
        Kom er alleen nog niet bij, rechten staan denk nog niet helemaal goed (publieke toegang moet aan)

        Verder hier is er alvast een :
        Motorhuis Alpen aan den Rijn
        https://www.motorhuis.nl/vestigingen/motorhuis-alphen-aan-den-rijn” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Vriendelijkheid : Ben er niet vaak geweest maar de keren dat ik daar kwam waren ze erg vriendelijk en met vragen mocht ik meelopen naar de werkplaats om aan de monteur aldaar iets te vragen
        Prijzen : Moest insignia sproeiers hebben + wat andere dingen, prijzen zijn redelijk.
        Al zijn cruise control inbouw dingen voor de Astra G erg duur. Maar dit is denk een landelijk iets.

        Service : Was prima, geen rare vragen op het feit dat ik een Tech2 heb, erg behulpzaam.

        #18247190
        gose91
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 November 2013

          Nee? Geen behoefte aan?

          #18247191
          turbosix
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 November 2010

            Deinum Sneek:
            Omdat ik in Sneek werk en op de route ligt kwam ik hier wel eens, hier kom ik dus liever niet meer.
            Vreselijke balie medewerker, behandeld je alsof je tot last bent, nooit iets op voorraad, lang wachten tot dat je geholpen word. :thumbdown

            Siton Heerenveen:
            Hier kom ik erg graag al moet ik er dus 20km voor rijden, super vriendelijke medewerkers.
            Een leen-auto of fiets is hier kosteloos, vloeistoffen bij kleine mate worden kosteloos aangevuld (behalve de benzine ;) ) redelijk grote voorraad.
            het uur tarief is hier vrij hoog (dacht €75,-) maar de onderdelen liggen laag
            (enkele voorbeelden; Insignia sproeiers €4,60 per set, Opc kleppendekselcover €18,20, kompleet koelsangenset z20lel €78,- incl montage)
            Opel testdag is hier echt een feestje! :thumbup

            #18247192
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              Verhagen, Schijndel

              Goede service, persoonlijk, nemen moeite voor de klant (bijvoorbeeld als ik vraag naar een onderdeel van mijn Kadett dan wordt daar ook echt actief naar gezocht.

              #18247193
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Misschien een idee om niet alleen de Opel dealers te vermelden maar ook garages in het algemeen en die dan in een ander kleurtje ofzo op de map…? Denk namelijk dat er toch best veel mensen hier niet naar de Opel dealer gaan :vertag

                #18247194
                arjontje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 March 2006

                  Broekhuis Arnhem.
                  Verkoop: geen ervaring.

                  Werkplaats: geen ervaring, doe alles zelf.

                  Magazijn: goed. Veel op voorraad. Vriendelijk personeel. Zijn bereid om voor je te zoeken. (Kom daar wel het meeste als bedrijf niet als particulier.)

                  Nieuwe pand is ook een voorruitgang veel moderner.
                  En beter parkeren

                  #18247195
                  pascal1109
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 November 2007

                    Autoteam Bergen op Zoom
                    Verkoop: Geen ervaring, ik wist al wat ik wilde en daar hoefde niemand me van te overtuigen
                    Werkplaats: Geen idee, met de leasewagen boeit dat niet en hoor je nooit wat over de prijzen en met de privé auto kwam ik er nooit
                    Magazijn: Uitstekende service. Ten minste, als je Simon hebt ;) Die man heeft echt alles voor me opgezocht en gekregen wat ik gevraagd heb. Die heeft niet meer te krijgen onderdelen op laten sturen vanuit buitenlandse dealers waar het toevallig nog op de plank lag en zelfs op zijn vakantieadres een niet meer te krijgen onderdeel opgehaald bij de daar lokale opel dealer :wors
                    Korting kon de ene keer meer dan de andere keer, maar heeft hij altijd netjes verklaard.

                    #18247196
                    gose91
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 November 2013

                      Dankuwel heren :wors
                      Ik dacht dat het forum een beetje overzichtmoe was geworden. Gelukkig is dat niet zo :thumb
                      Vanaf heden zijn ook alle andere garages welkom. Er is een sortering gemaakt die onderscheidt in de volgende 3 groepen: merkdealers (opel-geel), GM-dealers (GM-blauw), overigen (pimpelpaars).

                      Laat maar komen die ervaringen!

                      #18247197
                      corpaul
                        Lid sinds:
                        18 October 2014

                        Heb hier zeker interesse in! Vanwege eerste auto en geen flauw idee waar ik heen moet gaan in omgeving Den Haag vooral.. dus laat maar komen :thumb

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.