J Juffer1 Hoort bij de inboedel 6 aug 2008 #2 Jack, Hier ben ik zeker weer van de partij ! Vorig jaar voor het eerst geweest en was echt heel gezellig ! Ligt die klote drempel trouwens nog achter het hek ? Gr. Arjan
Jack, Hier ben ik zeker weer van de partij ! Vorig jaar voor het eerst geweest en was echt heel gezellig ! Ligt die klote drempel trouwens nog achter het hek ? Gr. Arjan
M manta_dennis Komt hier geregeld 7 aug 2008 #5 Zal er waarschijnlijk dit jaar ook wel weer even bij zijn.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 7 aug 2008 #6 origineel gepost door Opelkees ik kom mischien ook wel kijken Kees, rijdt je met ons mee die kant op ? En Pastra ? Weet 1 van jullie of die ook meegaat ? Gr. Arjan
origineel gepost door Opelkees ik kom mischien ook wel kijken Kees, rijdt je met ons mee die kant op ? En Pastra ? Weet 1 van jullie of die ook meegaat ? Gr. Arjan
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 9 aug 2008 #10 Vertrekplaats Harderwijk : - Arjan & Wilma - Nick GSI - OpelKees - Pastra
O Opelkees Hoort bij de inboedel 11 aug 2008 #11 je kunt dan beter vertrekken vanaf zeewolde anders moeten we eerst omrijden naar Harderwijk:wtf
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 11 aug 2008 #12 origineel gepost door Opelkees je kunt dan beter vertrekken vanaf zeewolde anders moeten we eerst omrijden naar Harderwijk:wtf Bij deze : Vertrekplaats Zeewolde (De mast 19) : - Arjan & Wilma - Nick GSI - OpelKees - Pastra
origineel gepost door Opelkees je kunt dan beter vertrekken vanaf zeewolde anders moeten we eerst omrijden naar Harderwijk:wtf Bij deze : Vertrekplaats Zeewolde (De mast 19) : - Arjan & Wilma - Nick GSI - OpelKees - Pastra
O Opelkees Hoort bij de inboedel 11 aug 2008 #13 mast 19??? wat is dat ook al weer voor n rare plaats???:hmmz :edit: owja dat is de plaats van mn avator<<<<<<<
mast 19??? wat is dat ook al weer voor n rare plaats???:hmmz :edit: owja dat is de plaats van mn avator<<<<<<<
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 13 aug 2008 #16 Das vlakbij die garage waar iedere zaterdagmiddag files staan door die 2 beunhazen :angel
P Pastra Loopt hier de deur plat 15 aug 2008 #18 nee jij niet nick...als je geen klantenbestand hebt gaat dat ook niet he :jerry Maar sinds wanneer mag ik niet meer beslissen of ik wel of niet mee ga:hmmz:hmmz Maar vooruit, count me in!! oh nee dat hadden jullie al gedaanking:
nee jij niet nick...als je geen klantenbestand hebt gaat dat ook niet he :jerry Maar sinds wanneer mag ik niet meer beslissen of ik wel of niet mee ga:hmmz:hmmz Maar vooruit, count me in!! oh nee dat hadden jullie al gedaanking:
S SiDni Post best veel 16 aug 2008 #19 Denk dat wij ook van de partij zijn !! Hopelijk met mn roze Corsa Dus bij deze ; 1. SW16V 2. SiDni *vanuit waar we vertrekken weet ik nog niet
Denk dat wij ook van de partij zijn !! Hopelijk met mn roze Corsa Dus bij deze ; 1. SW16V 2. SiDni *vanuit waar we vertrekken weet ik nog niet
E EddyReuneker Post best veel 17 aug 2008 #20 Vorig jaar geweest en wil dit jaar zeker ook komen, vorig jaar erg veel plezier gehad!