oplichter op marktplaats

Forumindex Forums Modellen Tigra oplichter op marktplaats

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208966
    rabbitopc
      Lid sinds:
      31 July 2008

      de tigra die van een maat van mij is geweest een paarse met een 2 liter 8v ,wordt te koop aangeboden op marktplaats.

      echter de adv. is erg misleidend

      @ verkoper:
      ” hallo ik heb hier een opel tigra te koop staan. het is een goed lopende auto alleen klopt de kilometerstand niet.want toen ik er een nieuw blok in heb gelegd heb ik de kilometerstand niet veranderd. en die heeft ongeveer een halve ton minder gelopen. “

      wat dus helemaal niet waar is ,in tegendeel zelfs :fy1

      want die 2 liter komt uit mijn oude kadett gsi en had toen 170.000 km gelopen en de tigra toen IK hem in gingen bouwen 150.000 km.

      de huidige km stand is 188.880 dus + 20.000 = 208.880 km orgineel van het blok.

      dus niet juist een halve ton minder als beweert (138.000 maar juist 208.880)

      en daarnaast was de auto toen hij aan degene verkocht werd net helemaal opnieuw gelast en gespoten daarna is de auto 2 keer officeel totall loss verklaard en in eerste instantie teun de beun opgeknapt ( 2 voorschermdelen aan elkaar gelast en dat soort praktijken)
      weet niet of hij daarna nog netjes is gemaakt?

      dus bij deze raad ik je aan deze auto niet te kopen.

      ik plaats hier een link naar mp aangezien het duidelijk niet gaat om een verkoop praatje als hij weg moet laat het me ff weten dan verwijder ik hem

      http://link.marktplaats.nl/229710868

      #17467542
      sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2005

        dat soort lui hou je er altijd tussen..

        wat ik me af vraag is hoe je er achter komt hoeveel eigenaren je auto gehad heeft….

        #17467543
        Orang-pinda
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Maar hij zegt toch dat hij er een nieuw blok in heeft gelegd, als dat ook daadwerkelijk zo is dan ??

          #17467544
          rabbitopc
            Lid sinds:
            31 July 2008

            origineel gepost door Orang-pinda
            Maar hij zegt toch dat hij er een nieuw blok in heeft gelegd, als dat ook daadwerkelijk zo is dan ??

            dat is dus helemaal niet zo dat blok heb ik erin gelegd vorig jaar

            #17467545
            hanzel
              Lid sinds:
              7 July 2005

              origineel gepost door rabbitopc

              origineel gepost door Orang-pinda
              Maar hij zegt toch dat hij er een nieuw blok in heeft gelegd, als dat ook daadwerkelijk zo is dan ??

              dat is dus helemaal niet zo dat blok heb ik erin gelegd vorig jaar

              Datum aanvang tenaamstelling: 25-09-2007

              Dus die auto is al bijna 1.5 jaar in bezit van die eigenaar, maar je hebt dat blok vorig jaar ingebouwd, maar toen was de auto nog van die maat van je begreep ik?

              #17467546
              david verburg
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                een gewaarschuwd mens telt voor 2
                lekker belangrijk of het verhaal helemaal klopt
                dat de auto niet helemaal zuiver is lijkt me duidelijk
                en mocht je nog twijfelen ga je toch kijken?
                :vertag

                #17467547
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Lekker belangrijk allemaal….als je een auto koopt waarvan je weet dat er een ander blok in zit moet je niet gaan zeiken over een km stand..
                  Daar kom je toch nooit achter hoe hetprecies zit.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘oplichter op marktplaats’ is gesloten voor nieuwe reacties.