opel zafira a nieuw contactslot

Forumindex Forums Overige Opel algemeen opel zafira a nieuw contactslot

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367339
    Sjoerd de Jager
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 July 2019

      Hallo Allemaal

      Heb een opel zafira a van bouwjaar 2000,start altijd in 1 keer.Na een paar weken contactslot vast kreeg sleutel niet meer gedraaid,anwb erbij tikje op contactslot en gelijktijdig sleutel draaien en starte gelijk.Ik naar de opel garage gereden en zeg tegen ze waar ik de auto moet zetten,want als ik de auto uitzet slaat contactslot weer vast.Dacht oke heb een opel dus maar naar de opel garage zullen het allemaal wel weten,nou ze hebben er een nieuw contactslot in gezet met codesleutel en de auto start helemaal niet meer draait zelfs niet meer rond de motor.( ze hebben het slot met een beetje geweld er uit gehaald)Nu na anderhalve week nog hetzelfdeniet starten opel staat voor raadsel.Nu hebben ze de auto naar een andere vestiging gebracht om te laten kijken ze zeggen dat daar wat oudere monteurs lopen die vaak met deze type auto gewerkt hebben.Nu maar afwachten wanneer ze tijd hebben om er aan te werken. inmiddels mijn auto al 2 weken kwijt.lekker breng je een auto rijdend naar de garage en vervolgens doet het niks meer ( even contactslot vervangen lekker he)  Misschien iemand die ook zoiets mee heeft gemaakt???

      #18425182
      Ryan04
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2021

        Alleen wat bedrading. Als je een startknop en een sleutelhangersensor hebt, of gewoon een van beide. Dan hoef je alleen maar het elektrische bord dat het bestuurt te wijzigen of het circuit in de bedrading te sluiten terwijl je een schakelaar naar elk circuit bedraden.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.