Opel zafira 1.8 16v 2001 boordcomputer blijft aan

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Opel zafira 1.8 16v 2001 boordcomputer blijft aan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363524
    mohamed
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2014

      Beste mede opel (zafira) rijders,

      Ik kom er net achter dat mijn boordcomputer de hele nacht aan heeft gestaan, alleen het vreemde is de datum kan je niet meer zien.

      Weet er iemand wat het kan zijn? heb de anwb gebeld en die haalde alleen de stekker van mijn accu los zodat ie niet leeg loop verder “denkt ie”dat de boordcomputer kapot is

      #18363526
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Normaal gesproken verdwijnt de datum als je radio ingeschakelt is.

        Misschien is je radio defect en niet de boardconputer.

        #18363568
        mohamed
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 September 2014

          Hoi,

           

          Bedankt voor je reactie mijn radio werkt prima het is geen fabrieksradio maar een die van de mediamarkt komt maar ik heb er nooit problemen meegehad.

          Ik merk nu dat de boordcomputer soms wel goed werkt als ik de accu weer erop zet maar als ik de motor uitdoe gaat ook de boordcomputer uit als ik dan later terug kom is ie weer aan alleen zonder datum heel vreemd ben bang dat het toch de boordcumputer is

          PS heel af en toe als ik de ramen dicht doe of de verwarming aanzet zie je af en toe de datum weer terug komen en weer weggaan.

          herkent iemand deze problemen

          #18363573
          PVB
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2006

            Zou best kunnen dat het de boardcomputer is.

            Je zou de radio er eens uit kunnen halen om die uit te sluiten.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.