Opel wordt PSA?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel wordt PSA?

  • Dit onderwerp bevat 12 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 maart 2017om 12:19 door Anoniem.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338711
    smileyspeedster
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2010
      #18338762
      houdinibe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 February 2017

        schrik er niet van, ze gebruiken al franse blokken. en is een van weinig alleenstaande europese constructeurs (wel dochter van amerikaanse) wat bezit bv bmw en mercedes niet?

        #18338766
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          ik hoop niet dat het zo`n overname wordt net als bij lancia.. dat ze na de overname erop achteruit gegaan zijn.. en ook op het technologie vlak

          #18338839
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Dit zou echt dood en dood zonder zijn. Ik ben Opel in hart en nieren. Maar als dit gaat gebeuren. Ben ik bang dat Opel echt maar ook echt voorbij is. :(

            #18338855
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              [quote quote=18338839]Dit zou echt dood en dood zonder zijn. Ik ben Opel in hart en nieren. Maar als dit gaat gebeuren. Ben ik bang dat Opel echt maar ook echt voorbij is. ?

              [/quote]

              Ik denk dat we dan met de oude opeltjes rond blijven rijden en er geen nieuwe met PSA ondersteuning gekocht worden..

              #18339962
              juruca
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 January 2005

                Het doek is gevallen….

                Jammer hoor

                #18339965
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Ik hoop dat het karakter van Opel behouden gaat blijven. Het is al zo’n 100 jaar onderdeel van GM.
                  Hierdoor werd ook veel gedeeld met andere GM merken.

                  #18339969
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Ben bang dat bij de nieuwe modellen wat nu nog de naam Opel heeft totaal gaat vervagen en dus een PSA auto word. En dat zou voor mij beteken einde Opel historie. Dan zou voor mij betekenen dat ik in de toekomst voor een ander merk moet gaan kiezen helaas. Kan gelukkig nog wel jaren voorruit want ik kan alleen maar 2dehans auto’s komen de al gemiddeld ouder zijn dan 8 a 9 jaar. Dus kan nog gelukkig paar jaar Opel rijden. Maar het is echt triest dat Opel geen Opel meer is helaas.

                    #18339996
                    Astra 1.4 NZ
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 December 2011

                      Opel geen Opel meer hahaha jongens toch
                      Hopelijk kan PSA hier weer een gezond bedrijf van maken ;)

                      #18340013
                      warhamstr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        20 August 2009

                        Dit is alleen maar beter voor Peugeot. En ik denk dat Opel ook eindelijk meer op de Europese markt kan richten. Ook ri Azië uitbreiden word nu mogelijk aangezien exporteren naar die mega markt niet mocht. Ik zie ’t positief in.

                        #18340014
                        RoyK
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          8 December 2016

                          Jammer, als de Opel vanaf nu maar niet met de Franse slag word geproduceerd….
                          PSA is vooral geïnteresseerd in de techniek van de Ampera.

                          #18340015
                          bart-gsi
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 July 2012

                            hadden ze dan niet beter de samenwerking aan kunnen gaan voor de techniek van de ampera net als met de traffic,movano e.d. i.p.v. dat ze heel de tent overkopen?? jammer dat de duitse overheid hier niet in bij kan springen zoals toen amerika gedaan heeft met general motors ( chevrolet)

                            #18340045
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Na 10 jaar Citroen, 4 jaar VW, en nu Opel, dus terug bij Citroen?
                              Als ik het zo hoor blijven ze kiezen voor eigen identiteit.
                              Hopelijk niet ten koste van personeel en alleen/meest ten behoefte van een of andere investerings-maatschappij.
                              Hier nog maar kort ervaring, maar de berijders van Opel en Citroen zie ik niet zo
                              snel 1 club of forum vormen.
                              Ook daar eigen identiteit! Voorlopig, en blijvend denk ik, blijf ik “in between”.
                              Kan met beide goed uit de voeten.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.