Opel Vectra C GTS Dimmende Spiegel Aansluiten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra C GTS Dimmende Spiegel Aansluiten

  • Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 juni 2017om 15:02 door Anoniem.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344671
    Deniz66
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2017

      Beste Forum administrator en forum leden ik zal me even kort voorstellen.

      Ik ben Deniz en woonachtig in brabantse Tilburg. Pas geleden trotse eigenaar van Opel Vectra 2.2 GTS automaat 2004.
      Eerlijk zeggen tot nu ben ik erg tevreden over alleen hij verbruikt beetje olie ik denk bekend kwaaltje is km stand 208000 maar als jullie heeft tip of ervaringen over voorkomen van olie gebruiken ik hoor het graag.

      Ik heb eigelijk andere vraagje, mijn GTS heeft geen dimmende binnen spiegel ik heb een gebruikte besteld via internet GM24438231 spiegels is binnen maar ik heb geen kabelboom. Ik heb alle sloperijen in mijn buurt geweest maar alle donor vectra’s geen dimmende spiegel optie :-( Ik wil zelf een kabelboom maken maar ik heb helaas geen aansluit schema van spigel.

      Volgens mij 4 aardige spigel kabels moet naar unit van links achter in kofferbak toe maar welke kleur naar welke pin nummer ? Kabel kleuren van spiegel zwart-bruin-grijs-wit met dunne zwarte streep.

      Alvast bedankt aan iedereen ik hoor het graag.

      Met Vriendelijke Groeten :bye:
      Deniz

      #18344685
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Op ebay kijken daar hebben ze wel zo’n kabel boom, paar jaar geleden ook in m’n vec gemaakt.

        #18344710
        Deniz66
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 June 2017

          Beste Opeltje17,

          Bedankt voor het reactie heb jij toevallig link ? Want ik heb niks gewonden.

          #18344792
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Heb er nog eentje liggen maar weet niet zeker of ie werkt. Moet ik even nakijken

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.