Advies gevraagd : Opel Vectra A 2.5 V6 CD 153.000 km?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Advies gevraagd : Opel Vectra A 2.5 V6 CD 153.000 km?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363423
    MartinduR
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2019

      Goedemiddag,

      Ik rijd nu al 5 jaar een Mercedes w124 voor woon-werk (20.000 per jaar ) en ben op zoek naar een opvolger van de Benz. Ik wil graag beroep doen op jullie ervaring en vraag graag om advies mbt Opel.

      Ben niet merktrouw, wel voorkeur voor Duits.  Meestal rijd ik zo lang mogelijk met oudere auto’s, niet perse om het budget (auto wordt altijd goed onderhouden en verbruik maakt me niet veel uit) maar ik heb niks met echt moderne auto’s en wel een voorliefde voor “iets anders dan anders”.

      Ik zoek op:

      1e eigenaar

      trekhaak (trekgewicht >1000kg)

      benzine

      +100 PK

      max 150.000 km

      max 2500-3000 euro.

      Nu heb ik deze VECTRA A gevonden, is vlakbij kan ik zo kijken. En voor wat je krijgt spreekt me deze tot nu erg aan ( ik ga naar +/ 3000 km per jaar ):

      Wat vinden jullie hiervan? Is dit veel km voor een benzine 2.5? Ik heb ook nog een Omega 2.5 gevonden maar deze vectra spreekt mij meer aan:

      https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1365708898-opel-vectra-2-5-v6-cd-van-1e-eigenaar-airco-stoelverwarmin.html?c

      (Ik weet na wat zoekwerk mbt Vectra : extra check op roest / veerschotels / koeling ?)

      hoor het graag!

      Maarten

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      #18363850
      vincent23
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 February 2005

        heb er zelf ook 1 voor dagelijks gebruik. (254.000 km)

        ik vind het een heerlijke auto, luxe, heerlijke motor en als je ff een beetje peppie wil doen schiet de ouwe knar nog heerlijk van zn plek af.