Goedemiddag,
Het leed dat signum heet,
Zondag avond nog zoon 50 kilometer gereden niks aan de hand, achter af merkte ik iets minder vermogen dan normaal iets vertraagde gas response, maar dacht er niks van want rijd in een diesel voor het werk, dacht dat het aan mij lag
Maandag ochtend vrouw wil sochtens naar het werk rijden boel herrie onder de motorkap,
Olie gecheckt was aardig aan de lage kant, olie bijgevuld lawaai leek gelijk te verminderen.
Dagen erna gewoon gereden, af en toe maakte hij wel wat minder toeren, tot een paar dagen geleden toen werd de auto steeds minder rijdbaar en met minder rijdbaar bedoel ik vooral bijna geen vermogen onderin als ik nu de koppeling Oplaat komen zonder gas geven de auto bijna uitvalt.
Nu heb ik de auto uitgelezen, en je raad het al geen foutcodes , maar het probleem is er nog steeds!
Dus het probleem is dus als volgt, weinig vermogen slecht optrekken, zo nu en dan uitvallen uit is verder wel rijdbaar maar niet top( rijden en nu ook al niet meer mee ) dacht zelf de hd pomp maar dan zou ik toch een fout melding moeten krijgen? Ik kom er op het moment niet meer uit
Ik hoop dqt iemand er een lampje op kan schijnen
Alvast bedankt :help: