Opel op de racebaan (slotrace)

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen Opel op de racebaan (slotrace)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370625
    HarryBarry
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2010

      Opel is (gelukkig) goed vertegenwoordigd bij racebaanmerken (schaal 1/32) Scalextric en Carrera. Ook de Italiaanse merken beginnen de Opels te ontdekken. Zo heeft Slot It meerdere Opel Calibra DTM uitvoeringen uitgebracht. Slot It is een slotracemerk voor de serieuze hobbiest. Op schaal 1/24 heeft (ook Italiaans) BRM in november dit jaar de Opel Kadett C Coupé GT/E gelanceerd.

      BRM Opel Kadett C Coupe GTE 01BRM Opel Kadett C Coupe GTE 02

      Voor de geïnteresseerde, ik heb een slotraceblog, ook aandacht voor Opels. Hieronder nog twee zelfbouw schaal 1/24 Coupé’s.

      C'est ça - Opel Kadett C CoupéVirus 02

      Ik zou zeggen, welke Opels hebben jullie voor de slotracebaan? :whistle:

      #18420112
      Nicoleke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 May 2021

        Beste is er iemand die zo een mooie Opel Kadett coupé  1200 S  , kan maken voor Carrera digital 132? Ik zou er mijn man zo graag mee willen verassen hij heeft altijd met zo een gereden tot hij jammer genoeg voor de tweede keer in zijn rug geopereerd werd . En daar stopte zijn Opel Kadett rijden! Dus jullie zullen wel begrijpen dat dit heel belangrijk is voor mij en voor hem. Wie wilt er voor mij een helpende hand zijn mits vergoeding natuurlijk vanzelfsprekend? Met vele groeten Opel Liefhebster en vrouw van gepassioneerd Opel Kadett man.

        #18420418
        HarryBarry
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2010

          Beste Nicol,

          Van de Opel Kadett C Coupé bestaat helaas geen 1/32 slotcar, dus ook geen basis om zoiets te maken. BRM heeft wel vier versies in schaal 1/24 en twee versies white kit, dus eigen invulling.BRM - Opel Kadett C Coupe GTE 09Dit is mijn lopende project (al zeker een jaar mee bezig :wacko: )

          #18420459
          Nicoleke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 May 2021

            Wauw wat mooi zeg! Ho dat is wel heel jammer en van Fly hebben ze daar ook geen carrosserie van een Opel Kadett coupé?

            ik ben nu gezond jaloers op u echt waar zo mooi wat een prachtig werk dat je levert ! Je mag uzelf heel gelukkig prijzen dat je dit allemaal kan echt waar chapeau .

            groetjes Nicole

             

            #18439655
            2slow
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 October 2006

              Grappig dat ik via google hier (weer) terecht kom.

               

              Heb zelf 4 van de 5 uitgebrachte slot.it Calibra’s in mn collectie en heb 2 BRM kadett’s waaronder de bovenstaande geel/zwarte. Van Carrera heb ik dan ook nog een geel/zwarte Manta A en een Gele Opel GT.

               

              moet wel zeggen de slot.it Calibra’s en de BRM kadett’s zijn mooiere wagens dan de Carrera’s

               

              Groeten Xander

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.