Opel mokka x hel

Forumindex Forums Modellen Mokka Opel mokka x hel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347265
    ronaldoo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 May 2015

      Eind mei na lang wachten onze Opel mokka x in ontvangst genomen vreugde alom. Bij thuiskomst zagen we dat de bumper scheef zat en beschadigd was. Tot 2keer toe auto terug binnen bij de 2 de keer dachten we oef het is opgelost. Maar schijn bedriegt bumper kwam weer los door we veilig op vakantie wouden hebben we deze mokka x gekocht om onze oude te vervangen in Spanje aangekomen opeens een stinkende motor wij contact opgenomen met Opel belgie mits we in Spanje zaten de Europese garantie regeling van kracht was in Spanje beweerde ze dat er geen garantie op de wagen meer zat ouder dan 2 jaar blijkbaar zat de plaat nog geregistreerd bij hun op de oude mokka uiteindelijk was het in orde ze hebben de wagen aan de computer gehangen en er bleek uiteindelijk niks te zijn. Dat de wagen stonk kwam omdat ok volgens de technieker niet snel genoeg schakelde maar ik vertelde hem dat bij het wegrijden de wagen een slepend geluid maakte dit in eerste versnelling en in 2de de warmte en het langzame. Schakelen kon hier de oorzaak van zijn ik als leek geloofde. Het allemaal als zoete koek vandaag opeens weer de wagen stinken en in zijn eerste versnelling geraakte ik niet vooruit daarna leek het welnof hij beginner slippen bij het minste beetje gas dat je gaf op de camping zit een auto technieker en die vertelde me gelijk wat het was dus ik vertelde. Hem wat Ze in de garage verteld hadden wat ee niks was en dat ik gewoon kon blijven rijden och zei hij het het standaard verhaaltje op garantie zaken verdienen ze niks ze hebben dit toen al gehoord dat er iets mis was met de koppelings plaat en ze hebben gewoon geen zin gehad om hem onder garantie te maken nu hebben ze je laten verder rijden en nu is die koppelingsplaar helemaal kapot je kan nog rijden maar terug in belgie geraken doe je niet met deze wagen want de koppeling slipt normaal geien is dit garantie mits de wagen nog geen 3
      Maanden oud is normaal krijg je dat stuk niet zo gemakkelijk kapot dus ik denk eerder dat het een onderdeel fout is maar mochten ze dit
      Nu niet onder garantie
      Maken ga je rond de 1500 euro kwijt zijn

      Dus nu heb in zo iets in al die
      Jaren dat ik rij heb in dit
      Nog
      Nooit voor gehad met de eerste
      Mokka hebbe. We redelijk wat probs gehad en nu met deze weer wat denken jullie
      Moet Opel dit onder garantie
      Maken of niet
      Alvast groeten uit Spanje

      #18347614
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Een nieuwe Mokka X?

        #18347830
        ronaldoo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 May 2015

          Ja dit gaat hier om een nieuwe wagen
          De volgende dag naar de garage geweest en deze konden geen raar geluid vaststellen voor hun was de wagen oké het stinken kwam gewoon door stof in de koppeling dat verbrand was volgens de garage vrij normaal bij een nieuwe wagen ik heb dan contact gehad met de Opel klanten dienst deze geloofde de garage ik heb papieren gehad dat in daar geweest ben en kreeg als antwoordu kan gerust met de wagen na huis kin gebeurd er onderweg toch iets kan u aantonen dat u hier bent geweest en wij hebben gezegd dat er niks aan de hand is en gaat Opel verantwoordelijk zijn mocht er toch iets gebeuren ondertussen heeft ondanks dat de garage zei dat er niks aan de hand was en niet na mij wilde luisteren de wagen het begeven op de terugweg en is afgesleept moeten worden in totaal 3 keer bij de garage in Spanje geweedt en 3 keer weggestuurd geweest er is met de wagen niks aan de hand ondanks wat ik hun vertelde. Een oude man van de sleepdienst vertelde me doordat het koppelings pedaal heel zwaar ging had de garage moeten weten dat de koppeling niet goed pakte en dat er iets met de hydrauliek was ze hadden nooit mogen zeggen je moet hiervoor is laten kijken bij je eigen garage hij vroeg me wel rij je met je voet op het pedaal ik zei hem nee ik rijd altijd met me voet ernaast gebruik dat pedaal enkel om te koppelen doordat de koppeling zwaar ging heeft hij altijd contact blijven maken en is deze versleten ik ben zelf ee leek op gebied van auto,s dus mij kun je alles wijsmaken op dit gebied

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.