Opel Mokka 1.4 turbo met lpg

Forumindex Forums Modellen Mokka Opel Mokka 1.4 turbo met lpg

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267421
    GeertV
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 July 2013

      Volgens de officiële Opel website wordt de Mokka af-fabriek geleverd met lpg.
      Ik bestelde de wagen op 12 februari van dit jaar en volgens de verkoopsovereerkomst zou hij geleverd worden op 1 juli. Heden heb ik hem nog steeds niet. Volgens mijn dealer zou de wagen momenteel in Duitsland staan voor de inbouw van de lpg. De Mokka wordt gemaakt in Zuid-Korea dus klopt het niet dat de wagen af-fabriek is uitgerust met een lpg installatie. Ook de beloofde leveringstermijn wordt ruimschoots overschreden want nog volgens de dealer zou de firma die de lpg inbouwt, met vakantie zijn tot 25/8/14. Het zal dus september of oktober worden voor ik mijn wagen heb.

      #18247172
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Erg vervelende voor je dat dit zo lang duurt.
        Tja wat is affabriek geleverd, hij wordt geleverd door Opel met de LPG set erin, dus geen aftermarket.

        Zouden ze in Korea weten wat LPG is ?

        #18247173
        Reneee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2015

          Hi Newbie,
          Ik neem aan dat je inmiddels je Mokka hebt?
          Ik heb er zojuist een gekocht, 6 maanden levertijd, precies tot de einddatum van mijn huidige lpg auto.
          Ik heb een vraag, kan je mij vertellen wat voor soort aansluiting wordt toegepast om LPG te tanken?

          Hoor graag van je,
          Rene

          #18247174
          speedy6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 August 2015

            Hi Renee,
            Opel heeft een M14 vulkoppeling .De beste oplossing die ik ken tot nu is een adapter met bajonetaansluitig M14 kopen.Ik heb bij http://www.Hodam.eu gekocht omdat die bovenkant inwendige schroefdraad heeft waar je als het nodig is de 3 andere veel kleinere adapters kunt inschroeven(ook goedkoop)De adapter moet ook 65mm lang zijn om geen problemen te krijgen bij het tanken.Heb mijn bajonetaansluiting
            nog niet gebruikt omdat ik van Opel een ACME-adapter heb gekregen voor Belgie.
            mvg
            speedy6

            #18247175
            Reneee
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2015

              Hi Speeedy,
              Vervelend dat ze het bij de dealer niet precies weten.
              Ik heb eind Mei gekocht met als leverdatum ergens in November.
              Zojuist bericht ontvangen dat de Mokka begin september geleverd gaat worden, ik ben benieuwd.
              Bedankt voor je info over de lpg adapters.
              mvg rene

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.