Opel Meriva B CD-300

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Opel Meriva B CD-300

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18420961
    Basjuuhhh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 May 2021

      Beste,

       

      Ik ben nieuw hier op het forum dus zal me even voorstellen. :)

      Ik ben Bas, 26 jaar, woonachtig in Limburg. Heb sinds kort een Meriva B uit 2010 in bezit.

       

      Nu mijn vraag natuurlijk :unsure:

       

      Ik heb een Meriva B uit 2010 zoals ik al vermeld had. Hierin zit een leuke CD-300 radio zonder bluetooth natuurlijk, maar wel met de knopjes. :scratch:

      Is het mogelijk om op een cd-300 radio bluetooth te krijgen? Ik lees van alles maar een echt antwoord heb ik niet kunnen vinden.

      Is het anders een mogelijkheid om hem om te bouwen naar een cd-400 met bluetooth of iets?

       

      Ik zie een hoop vci-codes en vin nummers voorbij komen, maar wat zijn dat voor een nummers? Waar kan ik die vinden?

      Laatst zag ik ook ergens een andere code (naam kwijt) waarmee sommige de hele inboedel van de auto kunnen nazoeken?

       

      Ik hoop dat jullie me een beetje wegwijs kunnen maken :dank-u:

      #18420969
      patrick__88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2016

        Hoi,

        Daar ben ik ook benieuwd naar heb ook onlangs een Meriva B gekocht, de knoppen zitten er op maar kan niks verbinden. :-)

        #18422648
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          alles is mogelijk, je hebt wel aantal dingen nodig, bleutooth module, microfoon en en kabelboom, en iemand die het allemaal wil in leren

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.