Opel frontera b van 99 problemen

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Opel frontera b van 99 problemen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277114
    Natascha
      Lid sinds:
      21 June 2016

      Hey men naam is natascha .
      Ben eigenlijk nog een leek ivm met de opel frontera .
      Vorig jaar gekocht met 103000km op de teller .
      Nu is men rgr klep vervangen en vacuumpomp . En nog trekt hij niet gelijk het moet zijn. Als ik het darmpje van de censor eraf laat draait hij zoet gelijk het zou moeten zijn maar steek ik het erop verbruikt hij olie. Krijg een serieuze wolk uit de uitlaat draait niet zuiver en je voelt hem schokken. Nu moet wel de koppeling nog vervangen worden (ben naar ene opzoek ) maar weet nu niet of het daar allemaal mee te maken heeft . Heeft iemand dit probleem ooit gehad ivm trekken ? Want ben zo beetje ten einde raad.

      #18321665
      mvolkerink
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 November 2009

        Welke motor, een 2.2 DTI?

        #18321666
        opelpower89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 September 2009

          als t de 2,2 dti is , wss de turbo of turboslang was bij mijn oude ook

          #18321667
          Natascha
            Lid sinds:
            21 June 2016

            Yup die en die hebben we ook nagezien . T rare is je hebt aan de luchtfilter naast een sensor zitten met 2 darmpjes aan en als je ze beiden er aan zet heb ik olie verlies als ik rijd . Krijge een diesel geur in men cabine en ratelt hij . En doe ik het een er af de kant van het stuur niks geur of walm maar dan trekt hij niks meer en rijd ik maar 120 .

            #18321668
            Natascha
              Lid sinds:
              21 June 2016

              Das die sensor die naar de vacuumpomp loopt

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.