Opel eye? of toch niet?

Forumindex Forums Modellen Insignia Opel eye? of toch niet?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360054
    Rhazer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 September 2018

      Goedemiddag,

      Ik ben nieuw en heb sinds een week een Insignia 2.0 Ecoflex van 2014. Dit is mijn eerste Opel na lang BMW en Ford te hebben gereden. Toch is me iets niet helemaal duidelijk, ik heb naast de regensensor ook nog een apart kastje/sensor/camera? onder de spiegel hangen. Ik ben al een tijdje op zoek geweest wat dit zou kunnen zijn, ik dacht eerst aan Opel Eye. maar ik kan geen opties ontdekken in mijn auto die dit zou gebruiken. Geen bordenherkenning of Adaptive CC en volgens mij ook geen AFL lampen. Ik ben eigenlijk op zoek naar de exacte optielijst van mijn auto, maar kan deze nergens terug vinden. Bij een BMW is dit makkelijk op internet te achterhalen aan de hand van de VIN. Ik heb meteen een brutaal vraagje  :-) Is hier iemand die dit voor mij zou kunnen achterhalen aan de hand van mijn VIN?

      Mvg.

      #18360228
      DennisD
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 June 2007

        Ik denk dat het de camera is voor tunnel detectie. Is de auto uitgerust met automatische verlicht? Dan is de kans groot dat het dat is.

         

        https://opel.7zap.com/nl/car/ hier kan je je vin invoeren en kijken met welke opties de auto is uitgerust.

        #18372305
        Wilfred Kries
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2020

          hoi, misschien een beetje laat??

          je kan je licht handel twee x naar voren/achteren  bewegen

          ( staat ook in de gebr. aanwijzing) en dan moet ie t doen… is bij mij ook.

          Je ziet dan een icoontje op je dash:  is van de AFL

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.