Opel dealer met een magazijn

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel dealer met een magazijn

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349478
    comboc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2013

      Bestaat er nog een opel dealer met een magazijn? Hier in mijn woonplaats (Apeldoorn)moet je de onderdelen online bestellen en dan wordt het bij Broekhuis Harderwijk besteld….maar weet de onderdeel nummers niet…Dus ga liever naar een dealer die nog via de computer de onderdelen aan kan wijzen☺…. ik zoek namelijk de grilletjes in de bumper van een corsa c (facelift) en dan die van een gsi uitvoering.inclusief die voor de mistlampen?
      Dus tips zijn welkom… of misschien dat iemand ze nog op het schap heeft liģgen mag ook (beter zelfs?)….
      Hoor het graag
      Vr gr comboc

      #18349482
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Of kijk even op deze site voor de onderdeel nummers ~> ecat24.com tipje: rechts bovenin ff de taal op EN zetten :good:

        Zodoende kan je zelf bestellen via de telefoon, maar dan moeten ze je wel kennen bij Broekhuis Apeldoorn, anders moet je vooraf betalen.

        Onze huis leverancier heeft ook aardig wat liggen, spiek hier anders ook even tussen ~> FSRS Trading

        Succes and Greetz Emiel

        #18349493
        comboc
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 November 2013

          Dank je voor de tips….ik heb de onderdeel nummers gevonden….nu eerdaags speuren op internet…of gewoon bij de dealer bestellen….
          Gr comboc

          #18349653
          corsa14slow
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 December 2011

            In Apeldoorn heb je ook nog Ap van beek. Is ook een erkende dealer en help je zo aan onderdelen, Ik ga voor originele onderdelen nooit meer naar Bakkelende/broekhuis.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.