Opel Corsa D opc 2008 !Schokbrekers origineel nodig!

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa D opc 2008 !Schokbrekers origineel nodig!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Duckonator
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 1

Hallo allemaal, pas geleden ben ik langs geweest bij de garage om mijn Opel Corsa D 2008 OPC (192pk) voor een beurtje te doen. Daar bleek dat de schokbrekers al een eind versleten waren. Heeft iemand enig idee waar ik nieuwe ORIGINELE schokbrekers kan bestellen (in Duitsland). Want de garage rekende 250+ euro PER schokbreker zonder de manuren erbij!!! Alleen zei de werkplaats chef dat ik beter in Duitsland kon kijken voor de benodigde schokbrekers. Zelf heb ik even onderzoek gedaan of er eventueel andere onder de Corsa konden van bijvb. Bilstein, maar volgens de garage was dat niet mogelijk in verband met de fitting? :unsure:

Dus zou er iemand mij een linkje kunnen sturen waar ik ORIGINELE Schokbrekers vanuit Duitsland kan bestellen?! Hartelijk bedankt alvast voor jullie hulp!

Haasje17
    Moderator
    • Topics 46
    • Reacties 7726

Er kunnen gewoon imitatie schokbrekers onder hoor, fitting? Het zijn geen lampjes. Sommige opels hebbben CDC en IDS+, maar dat is nooit geleverd op de corsa zover ik kan vinden.

Vectra C
    Astra G
    Kadett E
    Senator A
    Rekord C
    Olympia '55

Duckonator
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 1

Hmm, okedan. Dan ga ik toch maar eens een second opinion aanvragen bij een andere garage, want die garage zei dat het perse originele schokbrekers moesten zijn voor de achters.. toch bedankt voor je reactie!

pjotter
    Participant
    • Topics 180
    • Reacties 523

Hmm, okedan. Dan ga ik toch maar eens een second opinion aanvragen bij een andere garage, want die garage zei dat het perse originele schokbrekers moesten zijn voor de achters.. toch bedankt voor je reactie!

zie hieronder een link

https://www.ebay.de/sch/Stosdampfer/174092/i.html?_from=R40&_nkw=Sto%C3%9Fd%C3%A4mpfer+opel+corsa+opc&_sop=12

Corsa_GSi
    Participant
    • Topics 32
    • Reacties 3995
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.