Opel Corsa D opc 2008 !Schokbrekers origineel nodig!

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa D opc 2008 !Schokbrekers origineel nodig!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364762
    Duckonator
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 March 2019

      Hallo allemaal, pas geleden ben ik langs geweest bij de garage om mijn Opel Corsa D 2008 OPC (192pk) voor een beurtje te doen. Daar bleek dat de schokbrekers al een eind versleten waren. Heeft iemand enig idee waar ik nieuwe ORIGINELE schokbrekers kan bestellen (in Duitsland). Want de garage rekende 250+ euro PER schokbreker zonder de manuren erbij!!! Alleen zei de werkplaats chef dat ik beter in Duitsland kon kijken voor de benodigde schokbrekers. Zelf heb ik even onderzoek gedaan of er eventueel andere onder de Corsa konden van bijvb. Bilstein, maar volgens de garage was dat niet mogelijk in verband met de fitting? :unsure:

      Dus zou er iemand mij een linkje kunnen sturen waar ik ORIGINELE Schokbrekers vanuit Duitsland kan bestellen?! Hartelijk bedankt alvast voor jullie hulp!

      #18364770
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Er kunnen gewoon imitatie schokbrekers onder hoor, fitting? Het zijn geen lampjes. Sommige opels hebbben CDC en IDS+, maar dat is nooit geleverd op de corsa zover ik kan vinden.

        #18364780
        Duckonator
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 March 2019

          Hmm, okedan. Dan ga ik toch maar eens een second opinion aanvragen bij een andere garage, want die garage zei dat het perse originele schokbrekers moesten zijn voor de achters.. toch bedankt voor je reactie!

          #18364782
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            [quote quote=18364780]Hmm, okedan. Dan ga ik toch maar eens een second opinion aanvragen bij een andere garage, want die garage zei dat het perse originele schokbrekers moesten zijn voor de achters.. toch bedankt voor je reactie![/quote]zie hieronder een link

            https://www.ebay.de/sch/Stosdampfer/174092/i.html?_from=R40&_nkw=Sto%C3%9Fd%C3%A4mpfer+opel+corsa+opc&_sop=12

            #18364833
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004
              #18368890
              Nessuno
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2014

                gok dat je al voorzien bent, mocht dat niet zo zijn ik heb een complete set liggen, gebruikt maar in goede staat

                 

                #18390719
                hennes
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 March 2007

                  zou iemand ook weten wat ik moet doen om aan orginele dempers  te komen voor mijn zafira B, mag ook een ander merk zijn maar dan loop ik tegen een probleem op en dat is: de orginele dempers hebben en korte slag en vervangende dempers daarvan is de slag 2x zo lang en je snap zeker wel als ik dempers bestel met een slag 2x zo lang dat mijn veer dan niet goed is voor deze dempers of daar moeten dan ook weer andere dempers voor kopen maar dan het probleem welke veren ??ik kan je zeggen met veel zekerheid dat je dat niet lukt.

                  Dus ik moet dempers hebben met een korte slag en dan kunnen de orginele veren er ook op blijven, wie heeft hier op nog andere ideeen ???

                  #18390750
                  Corsa_GSi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Gewoon je kenteken invullen bij mister-auto.nl of autodoc.nl, dan krijg je de mogelijkheden voor jouw auto te zien van alle beschikbare merken en types.

                    FSRS webshop kan meestal wel originele spullen leveren.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.