Opel Corsa C. Waterlekkage, Natte vloer eruit halen of niet?

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa C. Waterlekkage, Natte vloer eruit halen of niet?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18399184
    sfearox
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 October 2020

      Hallo,

      De waterlekkage is gerepareerd alleen ligt er nog wat water onder het tapijt. Is het verstandig om de vloer eruit te halen omdat ik lees dat het een heel gedoe is. Of gewoon laten verdampen al gaat dat met dit weer niet gauw gebeuren. Graag advies. Weet ook niet hoe ik de vloer zou moeten demonteren kan nergens een how to vinden.

      #18399766
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Stoelen eruit en midden gedeelte( waar pook en handrem zich bevinden) eruit. Dan zal het tapijt er wel uit gaan. Misschien de zitting van de achterbank nog los halen.

        Ik zou het er wel uit halen en binnen laten drogen, ivm schimmels etc.

        #18399768
        sfearox
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 October 2020

          [quote quote=18399766]Stoelen eruit en midden gedeelte( waar pook en handrem zich bevinden) eruit. Dan zal het tapijt er wel uit gaan. Misschien de zitting van de achterbank nog los halen. Ik zou het er wel uit halen en binnen laten drogen, ivm schimmels etc.[/quote]

          Is het ook mogelijk om alleen het voorste stuk bij de pendalen en voor de bestuurderstoel om hoog te halen? En dan bijv. een fohn of kachel eronder zetten? Neem aan dat het isolatiemateriaal zit vast gelijmd zeker?

          #18399778
          sfearox
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 October 2020

            Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik die zijkant eraf kan halen bij het hendeltje voor de motorkap. Er zit 1 moer die is los maar er zit geen beweging in.

             

            thumbnail_IMAG1787

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.