Opel Corsa C twinport 2005 start niet meer

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa C twinport 2005 start niet meer

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18471488
    Waylon194
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 March 2022

      Goede avond,

      Vanmiddag wilde ik weggaan, zonder enig succes. Zodra ik de sleutel omzet gaan mn dashboardlampjes branden, maar zodra ik de auto daadwerkelijk wil starten gaan deze weer uit, ik hoor en voel de motor niet proberen om te draaien (heel soms een halve slag o.i.d.). Ik hoor ook geen brandstofpomp. Daarnaast werkt het electronische raam links voor ook niet meer.

      De accu heb ik doorgemeten en geeft 11.5v en de zekeringen heb ik ook allemaal nagelopen. Wie o wie heeft een idee wat dit kan wezen?

      Ik ga proberen de accu voor de zekerheid een nachtje onder de lader te leggen, voor het geval deze toch kapot is. Ook heb ik iemand gevraagd om een OBD2 tool, maar wellicht is dit een bekende kwaaltje voor iemand :help:

      #18471489
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Dood accu.

        #18471492
        Waylon194
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 March 2022

          Heb een andere accu geplaatst en de auto start nog niet. Zodra ik het probeer hoor ik getik en vervolgens niks…

          #18485331
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Het getik geluid komt dat toevallig van het midden uit waar de gaskleppenhuis zit. Mogelijk massa ECU niet goed aangesloten.

            Probeer eens de auto uit te lezen. Mogelijk geen contact met ECU.

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.