Opel corsa C ramen vanzelf open

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18549017
    Noah04
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 December 2023

      Beste opel liefhebbers,

      ik heb een opel corsa C 1.2 twinport uit 06-2006 van mijn opa gehad. Hij was de eerste eigenaar. De auto is volledig origineel. Wel, is ie full-option. Met airco, cruise control, alles erop en eraan.

      Net kwam ik erachter dat mijn ramen open stonden. (Alleen de voorkant, achter is handmatig)

      Echter, heeft het afgelopen nacht ter*ng hard geregend. En er lagen maar enkele druppels op de tomtom die op de passagiersstoel lag.

      Daarom kan ik concluderen dat het niet is gebeurd toen ik de auto stilzette rond 11 uur ‘s avonds. Dan had ie helemaal doorweekt geweest.

      Kortom, in de afgelopen paar uur, zonder de sleutels aan te raken, zijn mijn ramen op bijzondere wijze open gegaan.

      Tomtom lag er dus nog, m’n Schuberth helm lag er nog, alles!

      Ik heb net geprobeerd de ramen naar beneden te krijgen door de open-knop op de afstandsbediening ingedrukt te houden, dubbel te klikken, etc. Er gebeurde niks! Ik denk dat die optie er niet op zit.

      Het rare van het verhaal is nog dat de ramen alleen naar beneden kunnen als het contact is ingeschakeld.

      Wat kan het zijn? Vocht? Een hacker?

      Ik snap er niks van!!!

      Ik hoor graag van jullie.

      PS. Ik heb ‘m gisteren wel voor het eerst even doorgetrokken tot 160.  :whistle: Was wel vochtig op de weg, geen regen.

       

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.