Opel corsa C cruise control inbouwen

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel corsa C cruise control inbouwen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363413
    luc358
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 January 2019

      hallo allen,

      Ik ben van plan om in mijn opel corsa C automaat uit 2002 (65-JS-JZ)  cruise control in te gaan bouwen nu heb ik hier op dit forum al heel wat gelezen en een gigantisch handige link gevonden naar een uitleg over hoe ik de kabels moet trekken alleen heb ik nu nog een vraag, namelijk er staat in de uitleg dat ik moet kijken bij de connector van mijn stuurkolom (knipperlicht schakelaar) of ik daar 3 of 4 draadjes heb zitten dit is helaas bij mij dus 3 en nu moet ik een kabeltje trekken dat is verders niet zon probleem maar ik weet niet wat voor kabel ik moet hebben. Neem aan iets van 0,5mm of misschien nog kleiner? ook heb ik geen enkel idee hoe ik dat kabeltje ga aansluiten in de connector omdat er dus maar 3 ” pinnetjes ” in zitten zijn deze los te bestellen of iets dergelijks?

      verder kan iemand mij vertellen of er een onder delen lijst is voor de inbouw? heb momenteel dit:

      1. knipperlicht schakelaar met CC knoppen – artiekel nummer: 9185414
      2. schakelaar voor pedaal – artiekel nummer: 0911108
      3. chineze opcom v1.99 – aliexpress
      4. carpass met security code – €42,50 bij je plaatselijke opel dealer

       

       

      #18363416
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        [quote quote=18363413]Neem aan iets van 0,5mm of misschien nog kleiner?[/quote]

        vanuit sloop autos

        [quote quote=18363413]ook heb ik geen enkel idee hoe ik dat kabeltje ga aansluiten in de connector omdat er dus maar 3 ” pinnetjes ” in zitten zijn deze los te bestellen of iets dergelijks?[/quote]

        vanuit sloop autos

        [quote quote=18363413]verder kan iemand mij vertellen of er een onder delen lijst is voor de inbouw? heb momenteel dit:

        1. knipperlicht schakelaar met CC knoppen – artiekel nummer: 9185414
        2. schakelaar voor pedaal – artiekel nummer: 0911108
        3. chineze opcom v1.99 – aliexpress
        4. carpass met security code – €42,50 bij je plaatselijke opel dealer

        [/quote]

        2. Heb je een koppelingspedaal? Denk ik niet, met een automaat.

        4. Dat is wat een opcom 1.39 kan uitlezen vanuit teller.

        Corsa C 2002 1.4 automaat, cruise control test:

        #18363419
        luc358
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 January 2019

          dank u! op zich geen verkeerd idee om dat van de sloop te halen niet aan gedacht. en inderdaad ik heb geen koppeling daar had ik dus ook niet aan gedacht toen ik het kocht scheelt dat het geld me op de rug groeit haha

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.