Opel Corsa C 2001 Preface lift Cruise control inbouwen

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa C 2001 Preface lift Cruise control inbouwen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18503909
    SebasKitten
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 January 2023

      hallo!

       

      Ik heb sinds kort een mooie corsa c’tje en werkt als een zonnetje.

       

      Maar nu mis ik wel de cruise control die ik had toen ik in een 2005 corsa c’tje reed.

       

      Na wat onderzoeken heb ik in principe all handleidingen hier gevonden.

       

       

      Maar nu weet ik niet zeker of mijn auto uberhaupt bekabeling aangelegd moet hebben gezien wat er all ingebouwd zit..

       

       

      Ik heb even alles open getrokken. en mijn blinker Stalk connector heeft 4 aansluitingen. (op de sloop zat ik er een paar met 3 inplaats van 4 dus het is idd de goede connector)

       

      Ik heb geen clutch switch. nu heb ik wel de clutch switch connector gevonden. die zat met zwarte tape om de kabel loom heen.

       

      De kabel loom (lijkt) een productie datum van 2001-05-21 te hebben (draw date stond op sticker)

       

       

      Deze dinsdag ga ik eff langs een vriend die een garage heeft zodat ik de clutch switch kabel even kan door meten om zeker te weten dat die bij de ecu aan komt.

       

      Als dat het geval is. is alles gewoon plug and play?

       

      Wat ik begrepen hebt van de handleidingen is, Stalk pin4 naar BCM. en clutch sensor to ECU.

       

      Sensor/stalk  inbouwen en opcom programeren en het zou dan moeten werken als goed is?

       

       

      alvast bedankt voor uw tijd! :good:

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.