Opel Corsa 2014 automatisch deuren vergrendelen na wegrijden

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa 2014 automatisch deuren vergrendelen na wegrijden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18376368
    opelliefhebber45
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2020

      Goeiedag,

       

      ik heb pas een Opel corsa bouwjaar 2014 gekocht en nu wil ik instellen, dat wanneer ik wegrij de deuren automatisch op slot gaan, dit kan ik helaas nergens terug vinden in de boekjes en ook op het internet nergens, iemand die het wel weet en wat de stappen zijn?

      groetjes.

      #18376498
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        In het boekje van mijn Corsa (uit 11-2007) staat het volgende erin:

        Stap 1: Zet het contact uit, zorg ervoor dat de sleutel nog wel in het contactslot zit.

        Stap 2: Richtingaanwijzer- en wisserhendel naar het stuurwiel trekken totdat er na ongeveer 3 seconden een geluidssignaal hoorbaar is. Het kilometerdisplay geeft P1 weer.

        Stap 3: Richtingaanwijzerhendel naar boven of beneden duwen om de gewenste functie te selecteren (P1 t/m P7).

        Met de wisserhendel kan je de status op ON of OFF zetten door deze naar boven of beneden te duwen. Of een waarde invoeren (alleen bij P6 en P7).

        Stap 4: Na het instellen kan je de richtingaanwijzer- en de wisserhendel weer naar het stuurwiel trekken totdat er na ongeveer 3 seconden een geluidssignaal hoorbaar is. De instellingen zijn nu opgeslagen in de sleutel.

        Let wel op dat je dit per sleutel moet instellen. Dit zijn de instellingen:

        P1: Buitenverlichting met de afstandsbediening inschakelen (Instapverlichting).

        P2: Automatische achterruitwisser bij ingeschakelde achterruitversnelling.

        P3: Richtingaanwijzers: driemaal knipperen bij aantippen.

        P4: Automatisch vergrendelen.

        P5: Selectief ontgrendelen.

        P6: Snelheidswaarschuwing.

        P7: Volume van akoestische knippersignaal.

        #18376512
        opelliefhebber45
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2020

          Ik krijg het menu niet als ik mijn richting aanwijzer en ruitenwisser naar het stuur trek, er gebeurd du me niks? Maar in ieder geval bedankt voor uw reactie

          #18376535
          Motormuis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 March 2005

            het kan zijn dat deze functies niet op jou auto zit dan kun je ze dus ook niet programmeren

            #18376545
            opelliefhebber45
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 June 2020

              Ja dat dacht ik dus al , helaas is een mooie optie, kan je dit ook laten programmeren of iets? En wat zouden de kosten zijn?

              #18544213
              Miblo1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 April 2019

                Bedankt voor de uitleg Ik heb een Corsa D uit 2007 en had nieuwe sleutel laten maken,en werkte niks meer,behalve de deuren,maar na deze instellingen gevolgd te hebben doet alles het weer Vriendelijk bedankt MVG Michael

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.