Opel Combo stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Opel Combo stelt zich voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365738
    timieh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 April 2019

      Halo allemaal

      Wat een heerlijk weer zo met de Pasen.

      Mede hierdoor kwam een combo mij op het pad :)

      1.7 chipped 2005 model. Er is het e.a. aan gedaan door de vorige eigenaar.

      Best een nette auto!

       

      Ikzelf ben Tim geboren in 1992, woonachtig in Huizen en fervent sleutellaar.

      Verder Afgestudeerd als werktuigbouwkundige en werkzaam bij Mitubisbi Turbocharger and engines Europa als testbank engineer (wij ontwikkelen de turbo’s voor de hele Europese automarkt (nee sorry kan niets regellen)).

       

      Tot horens :bye: :toppie:

       

      #18366191
      Richard_v6t
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2019

        Welkom op het forum! Veel plezier met je Combo, rijdt vast lekker met het chipje :)

        #18366357
        Tornyborny
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2018

          Welkom TimmieH!

          Ik heb mezelf nooit voorgesteld (beetje laat om nu te doen). Met Pasen heb ik  de thermostaat proberen te vervangen, helaas brak het thermostaathuis (schijnt standaard te zijn als hij op leeftijd is vanwege het breekbare materiaal, wat een combinatie van nylon en glas is…).
          In Huizen heb ik ooit een dynamo laten reviseren, ik weet niet meer hoe het bedrijfje heet, maar dat deden ze prima.

          Succes met de Combo!

          Martin

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.