Opel combo met klots geluiden

Forumindex Forums Modellen Overige modellen Opel combo met klots geluiden

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Fabfab
    Deelnemer

Goedenavond,

Ik heb een opel combo C uit 2011. Een tijdje geleden begon mijn auto langzaam te klotsen als ik door de bocht reed.

Eerst dacht ik nog, ik rij zonder radio aan, zal de tank wel zijn. Nu was het behoorlijk erger geworden en was ineens de vloer van de bijrijder zeiknat.

Achter de stoel lag een plas water van bijna een cm. Na veel zoeken, had ik gevonden dat er rubbers onder de auto zitten, waar water uit kan komen.

Heb er 1 uitgetrokken en er kwam bijna 3 liter uit. Het water zat dus denk ik in een koker.

Nu vraag ik mij af, hoe komt het daar? ik kan niets vinden.

Hoe kan het dat het water ook helemaal naar binnen is gekomen, of is dat een ander probleem?

Wie weet me op weg te helpen.

m.v.g.

Fabian

liviu2004
      Deelnemer

Zoooo bekend in corsa combo c. Youtube is vol, inclusief oplossing.

Fabfab
        Deelnemer

Ik heb al een hoop gezocht en gevonden, maar dat is voornamelijk dat je de rubbers aan de onderkant eruit moet trekken. Waar het vandaan komt heb ik eigenlijk niet kunnen vinden.

Maar wat ik niet begrijp is waarom er zoveel water achter de stoel staat. Er is heel veel te vinden dat het naar binnen komt bij de motor ruimte. Alleen dan zou mijn matje aan de voorkant nat moeten zijn. Hij is alleen achteraan nat en in de ruimte achter achter de stoel staat letterlijk een plas.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.