Opel astra K – software

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra K – software

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374160
    Neo_theOne
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 April 2020

      Beste forumleden, ik wil voor mijn Astra een software update doen voor AA, ik heb nog de oude 23415882 versie. Nu is het laatst genoemde software nummer op dit forum 84156714. Ik vraag me af of iemand weet of er reeds een nieuwere versie is of wellicht al heeft en uiteraard werkt met AA.

      Dank alvast! :help:

      #18374162
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        ik heb software 84251861, ik heb nog niet veel geexperimenteerd met Android Auto, het is me wel eens gelukt met de usb kabel om waze op het scherm van de opel te krijgen

        #18374163
        Neo_theOne
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 April 2020

          Dank je wel voor het doorgeven, dus AA werkt gewoon en de optie staat ook in de lijst naast Apple carplay?

          #18374169
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            de optie verschijnt bij mij als ik de telefoon aansluit op usb, je moet natuurlijk ook wel AA op je telefoon hebben staan maar dat wist je al natuurlijk, deze is niet via de gewone manier in de playstore te downloaden.

            maar gebruik wel je originele samsung kabeltje, een goedkope e-bay kabel werkte bij mij niet goed.

            wat wel jammer is dat is dat het via bluetooth(of wifi) niet werkt, dat zou makkelijker zijn dan met een kabeltje.

            [IMG]https://www.mupload.nl/img/3omln8bmv6qfr.jpg[/IMG]

            #18374190
            Neo_theOne
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 April 2020

              Top dan laat ik hem minimaal updaten naar deze versie.

              Ik had ook begrepen dat de telefoonhouder die je apart kan kopen wel je telefoon zal laden maar dat deze niet je AA zal starten/draaien.

              #18374192
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                Ja zoiets had ik ook begrepen, maar heb dat niet kunnen testen, ik heb wel de aansluiting, maar ga echt geen 50 euro betalen voor een plastic houdertje met een stekkertje die ik erop moet klikken.

                #18374203
                aapje1963
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 July 2006

                  Android auto werkt met USB in armleuning.

                  Betreft de powerflex… tja ik heb de telefoon houder ergens in de achterklep liggen. Deze nu alleen de mobiel.

                  Er schijnt wel een upgrade voor de powerflex te zijn. Andere kabels end. Dan zou je hier mee ook AA gebruiken.

                  Waar te koop? Zag een filmpje

                  Je kunt ook info vinden op het nieuwe Astra K forum op facebook. Is nieuw.

                  https://www.facebook.com/groups/237503277275318/?ref=share

                  #18374207
                  opel-mark
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2011

                    Er zijn twee Nederlandse astra K facebook groepen.

                    #18374229
                    pjotter
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 November 2013

                      [quote quote=18374160]Beste forumleden, ik wil voor mijn Astra een software update doen voor AA, ik heb nog de oude 23415882 versie. Nu is het laatst genoemde software nummer op dit forum 84156714. Ik vraag me af of iemand weet of er reeds een nieuwere versie is of wellicht al heeft en uiteraard werkt met AA als je auto is voorzien van android dan de software installeren via deze link op je mobiel zetten  https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-1-5909-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-1-590944-release-android-apk-download/download/  je mobiel aansluiten via de middenconsole met een usb kabeltje dan wordt deze weergegeven op je midden display en extra apps eventueel zie foto

                      display astra

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.