Opel astra K – software

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra K – software

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Neo_theOne
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 4

Beste forumleden, ik wil voor mijn Astra een software update doen voor AA, ik heb nog de oude 23415882 versie. Nu is het laatst genoemde software nummer op dit forum 84156714. Ik vraag me af of iemand weet of er reeds een nieuwere versie is of wellicht al heeft en uiteraard werkt met AA.

Dank alvast! :help:

opel-mark
    Participant
    • Topics 40
    • Reacties 2057

ik heb software 84251861, ik heb nog niet veel geexperimenteerd met Android Auto, het is me wel eens gelukt met de usb kabel om waze op het scherm van de opel te krijgen

Neo_theOne
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 4

Dank je wel voor het doorgeven, dus AA werkt gewoon en de optie staat ook in de lijst naast Apple carplay?

opel-mark
    Participant
    • Topics 40
    • Reacties 2057

de optie verschijnt bij mij als ik de telefoon aansluit op usb, je moet natuurlijk ook wel AA op je telefoon hebben staan maar dat wist je al natuurlijk, deze is niet via de gewone manier in de playstore te downloaden.

maar gebruik wel je originele samsung kabeltje, een goedkope e-bay kabel werkte bij mij niet goed.

wat wel jammer is dat is dat het via bluetooth(of wifi) niet werkt, dat zou makkelijker zijn dan met een kabeltje.

Neo_theOne
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 4

Top dan laat ik hem minimaal updaten naar deze versie.

Ik had ook begrepen dat de telefoonhouder die je apart kan kopen wel je telefoon zal laden maar dat deze niet je AA zal starten/draaien.

opel-mark
    Participant
    • Topics 40
    • Reacties 2057

Ja zoiets had ik ook begrepen, maar heb dat niet kunnen testen, ik heb wel de aansluiting, maar ga echt geen 50 euro betalen voor een plastic houdertje met een stekkertje die ik erop moet klikken.

aapje1963
    Participant
    • Topics 124
    • Reacties 1442

Android auto werkt met USB in armleuning.

Betreft de powerflex… tja ik heb de telefoon houder ergens in de achterklep liggen. Deze nu alleen de mobiel.

Er schijnt wel een upgrade voor de powerflex te zijn. Andere kabels end. Dan zou je hier mee ook AA gebruiken.

Waar te koop? Zag een filmpje

Je kunt ook info vinden op het nieuwe Astra K forum op facebook. Is nieuw.

https://www.facebook.com/groups/237503277275318/?ref=share

Ascona B1.6 de luxe jade grun
    Kadett1.2 E flash
    Ascona C GTE 5dr
    Kadett1.3 Ls
    Kadett E gsi
    Astra F station1.6
    Astra F station1.4 se aut
    Vectra A 4 dr1.8 gls
    Vectra A hb1.8 gls
    Zafira A2.2 se
    Vectra C2.2 zyh GTS
    Astra G1.8
    Astra K tourer

opel-mark
    Participant
    • Topics 40
    • Reacties 2057

Er zijn twee Nederlandse astra K facebook groepen.

pjotter
    Participant
    • Topics 183
    • Reacties 571

Beste forumleden, ik wil voor mijn Astra een software update doen voor AA, ik heb nog de oude 23415882 versie. Nu is het laatst genoemde software nummer op dit forum 84156714. Ik vraag me af of iemand weet of er reeds een nieuwere versie is of wellicht al heeft en uiteraard werkt met AA als je auto is voorzien van android dan de software installeren via deze link op je mobiel zetten  https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-1-5909-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-1-590944-release-android-apk-download/download/  je mobiel aansluiten via de middenconsole met een usb kabeltje dan wordt deze weergegeven op je midden display en extra apps eventueel zie foto

display astra

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.