Opel Astra K ramen staan half open

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra K ramen staan half open

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18384972
    robvanl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 March 2019

      Ik heb een Opel Astra K Innovation van 2016 die een beetje een eigen leven lijdt.

      Ik heb het afgelopen half jaar nu al 2x gehad dat alle 4 de ramen half open stonden toen ik bij de auto kwam.

      Nu wordt daar natuurlijk gelijk de schuld aan de afstandsbediening gegeven, maar als ik de ramen wil open maken met de afstandsbediening moet ik er een metertje vanaf staan voordat ze reageren. Ook zouden dan de deuren van het slot moeten zijn, wat niet het geval is.

      Beide keren stonden de ramen op de zelfde hoogte open. Ook staat hij weleens van het slot dit zou wel kunnen komen door de afstandsbediening.

      Nu zijn er auto’s die vanzelf weer op slot gaan na een paar minuten als er niets gebeurt maar niet bij deze auto

      Mijn vraag: zijn er mensen die dit ook hebben. En is er een mogelijkheid om dit in te stellen in de software, dat de ramen niet meer met de afstandsbediening naar beneden gedaan kunnen worden en dat de auto automatisch afgesloten wordt na een paar minuten van inactiviteit na het openen van de sloten.

      Bij de dealer kom ik niet veel verder met me klacht

       

      #18385027
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        ja het is in te stellen in het menu dat de ramen niet op de afstandsbediening reageren, of dat jouw probleem oplost weet ik niet

        #18385272
        Jan Eshuis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 August 2020

          Ik heb net problemen gehad met mijn linker raam dat ook open bleef staan en geen stukje naar beneden ging bij het openen van de deur, dat hoort bij cabrio’s. Ik heb een Astra G cabrio van 2003. ik heel veel suggesties geprobeerd, bedrading nagekeken, met WD 40 in de weer geweest maar uiteindelijk is het natuurlijk een softwarefout en die moet je resetten. Dat is bij mij gelukt door het portier een paar keer, gewoon ouderwets, met de sleutel in het slot te openen. Maar misschien zijn er inmiddels wel andere manieren om te resetten.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.