OPEL ASTRA K 2015 en meer OPEL……

Forumindex Forums Modellen Astra OPEL ASTRA K 2015 en meer OPEL……

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269347
    OPEL XTREME
      Lid sinds:
      1 April 2010

      Hallo,

      Vandaag heeft ADAM OPEL AG in een naar mij gezonden mediamail bekend gemaakt, dat de nieuwe OPEL Astra K gepresenteerd gaat worden op de IAA 2015 in Frankfurt.
      Deze OPEL Astra zal in nov/dec 2015 in de showroom verschijnen.
      De voor en achterkant van deze bovengenoemde OPEL lijkt erg op een vergrote versie van de OPEL Adam.

      Ook worden een nieuwe OPEL ,, Zafira,, SUV, een elektrisch OPEL Karl ter vervanging van de Ampera, de OPEL Corsa E OPC, een topklasse boven de Insignia en een OPEL Meriva C aangekondigd. Ruim 29 nieuwe OPEL modellen in de komende jaren laat ADAM OPEL AG weten.

      dit ter info….

      groetjes OPELXTREME.

      #18262978
      warhamstr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 August 2009

        Mooi nieuws, allen die visie die ze hebben met dat nieuwe top model… :hmmz Wat is er mis met een flink luxe sedan? Dat hoeft echt geen opgeblazen Mokka te worden imo.

        #18262979
        TedMechanic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2007

          Ik dacht dat de Opel Karl de vervanger werd van de Agila in plaats van de Ampera?

          #18262980
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Beste OPELXTREME, stel je eens voor, zie al diverse post, maar word er niet veel wijzer van.
            Ook geen idee of je info betrouwbaar is.

            #18262981
            OPEL XTREME
              Lid sinds:
              1 April 2010
              Haasje17 wrote:
              Beste OPELXTREME, stel je eens voor, zie al diverse post, maar word er niet veel wijzer van.
              Ook geen idee of je info betrouwbaar is.

              Hallo,

              Ik probeer hier alleen het naar mij gestuurd nieuws met jou/ jullie te delen. Maar als dat op prijs gesteld wordt okee
              Dan plaats ik het wel op een ander OPEL Forum.

              #18262982
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                @Haasje, zie pm.

                @ Opel Xtreme, ik denk dat Haasje effe over het hoofd had gezien dat je hier al vaker nieuws hebt gepost.
                Je nieuws wordt zeer zeker op prijs gesteld. Maar ik ben ook wel zeer benieuwd hoe je je info krijgt. Is dat via iemand die bij Opel werkt? Of werk je zelf bij Opel?

                #18262983
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Nou her is niet negatief bedoeld.

                  Ik vraag me alleen af wie ben je waar kom je vandaan wat is je werk. En hoe kom je aan de informatie.

                  #18262984
                  OPEL XTREME
                    Lid sinds:
                    1 April 2010
                    RISL wrote:
                    @Haasje, zie pm.

                    @ Opel Xtreme, ik denk dat Haasje effe over het hoofd had gezien dat je hier al vaker nieuws hebt gepost.
                    Je nieuws wordt zeer zeker op prijs gesteld. Maar ik ben ook wel zeer benieuwd hoe je je info krijgt. Is dat via iemand die bij Opel werkt? Of werk je zelf bij Opel?

                    RISL….

                    Ik krijg mijn info rechtstreeks van de Presseabteilung van ADAM OPEL AG in Duitsland, via de mediamails.

                    Omdat ik ook OPEL Miniaturen verzamel krijg ik het modellennieuws van diverse kanten aangeleverd.

                    En ik bezoek veel rally’s in binnen en heel soms buitenland, dus heb contacten met diverse OPEL Rallyteams.

                    Dus wat is er dan mooier om het aangeleverde nieuws hier te delen met alle OPEL Liefhebbers.

                    Jaren lang schreef ik heel veel van deze nieuwtjes op de site http://www.omcnl.nl van je collega moderator Andre_Ede, maar daar werd het op een gegeven moment ook al niet meer op prijs gesteld.
                    En heb ik de eer maar aan mij zelf gehouden, en naar dit forum gegaan. Vandaar nu mijn postings hier, met het nieuwste te delen nieuws.

                    Hopelijk is het zo duidelijk, en hoop ik dat ieder elkaar hier wel in zijn waarde weet te laten met onze mooie Automerk.

                    groetjes Wim.

                    #18262985
                    midnight black
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 December 2011

                      Nieuws over Opel is altijd welkom! :thumb
                      Wellicht een idee om dit topic tot algemeen Opel nieuws topic om te dopen? Als die er tenminste nog niet is.

                      #18262986
                      b07
                        Lid sinds:
                        24 February 2009

                        ik kwam al wat foto’s tegen, volgens dit bericht zou de monza ook in 2015 uitkomen.

                        http://www.worldcarfans.com/113102965209/next-gen-opel-astra-coming-in-2015-with-monza-influenced” onclick=”window.open(this.href);return false;
                        http://showautoreviews.com/the-new-opel-astra-2015-compact-and-lighter/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                        als ik het goed heb gezien word dit de nieuwe Astra GTC

                        en dit de Astra K

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.