Opel astra j voorremmen vast

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra j voorremmen vast

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18434803
    Brandweerman76
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 August 2020

      Tijdens mijn vakantie in Oostenrijk bleek bij de eerste de beste afdaling dat mijn remmen vast zaten. Heb ter plekke dit moeten laten repareren.

      Volgens de oostenrijkse monteur zaten onder mijn astra remklauwen(bremssattel)met een kunstof onderdeel die niet zo goed bestand zijn tegen de hitte die vrijkomt bij het remmen tijdens een afdaling…

      Iemand hier misschien bekend mee?…

      #18435210
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        de plastic beschermhoes die bij de astraJ om het cupje zit van de remzuiger zien niet heel goed bestand tegen warmte en kunnen gaan smelten, maar dan moet je ook wel behoorlijk sportief geremd hebben om die zo heet te krijgen als alles nog in orde was.

        ik vermoed eerder dat door roest je remvoeringen niet helemaal los kwamen en door het (beetje) aanlopen het heel erg heet geworden is, dit is een vaker voorkomend probleem bij de astra J

        #18435387
        Bart…
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 March 2019

          De remzuiger is van plastic gemaakt. In verloop van tijd zetten die iets uit waardoor ze vast gaan staan.

          #18435419
          juruca
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 January 2005

            [quote quote=18435387]De remzuiger is van plastic gemaakt. In verloop van tijd zetten die iets uit waardoor ze vast gaan staan.[/quote]

            Daar heb ik een maand geleden ook last van gehad rechts voor de rem liep warm.

            Wat is het beste om hier aan te doen ?

            Thx!

             

            #18435430
            Bart…
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 March 2019

              Metalen zuigers monteren

              #18436810
              Brandweerman76
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 August 2020

                Bedankt voor de reacties!…aangezien ik deze auto nog maar net 4 maand in mijn bezit heb ga ik eens in discussie met de verkoper of dit nog onder de bovag garantie valt..

                #18459191
                bvan_os
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 August 2015

                  Hier precies hetzelfde probleem!!!!

                   

                  Ben erg benieuwd welk onderdeel het wat en wat ze er aan hebben gedaan.

                  Dit jaar voor het eerst met de vouwwagen de bergen in, hou m’n hart vast.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.