Opel astra h storingslampje / startprobleem

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra h storingslampje / startprobleem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Jordyvherk
    Deelnemer

IMG_7608Hallo ,

Sinds vorige week heeft mijn opel astra H een geel auto lampje met een moersleutel op het Dashboard staan. Dacht dat de auto een beurt nodig had dus zo gezegd zo gedaan een kleine beurt laten doen en weggereden zonder storingslampje. Gisteren wilde ik de auto starten en sloeg de auto niet aan. De startmotor draaide rond maar maakte geen contact met de motor. Na 7/8 pogingen sloeg de auto uiteindelijk toch aan en branden dat lampje opnieuw. Nu had de auto beduidend minder trekkracht hij trok bijna niet door. De auto met dit probleem naar de garage gebracht en uit laten lezen maar die ziet geen fout melding.
      Het gaat om een opel astra H 2005. Met 191.000 op de teller.
      Het is mijn eerste auto en heb er zelf nog niet zoveel verstand van hopelijk kan iemand mij helpen.

Opeltje17
      Deelnemer

Motortype vermelden is altijd handig.

En in dit geval laten uitlezen! Is zo niks over te zeggen.

Jordyvherk
        Deelnemer

Motortype is een GTC 1.6
          Vandaag opnieuw laten uitlezen en komt er uit dat het of de computer in de auto is of de gasklephuis is. Morgen een afspraak maken met een bekende opel reperateur die sluit uit welke van de 2 kapot is. De andere monteur wist niet welke van de 2 het was en wilde niet zomaar gaan sleutel.

liviu2004
          Deelnemer

Wat een diagnose zeg maar….

welke foutcodes zit erin?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.