Opel astra H 2006 aux inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra H 2006 aux inbouwen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369870
    Max Stulen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 November 2019

      Hallo mensen,

      Ik ben al lang op onderzoek op dit forum en meerdere andere sites maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag een aux aansluiting in mijn originele cd 70 navi radio. Nu weet ik alleen niet of het mogelijk is? En of ik dan voor de optie update en aux kabel kopen moet gaan? Of, updaten via tech2 en een aux kabel moet gaan/laten solderen……..

       

      Bedankt voor jullie hulp iig! :) 20191113_102552

      #18369876
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Google cd70 aux in pdf.

        #18369877
        Max Stulen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 November 2019

          Dus aan het solderen ontkom ik niet aan zoals ik kan vinden/zien?

           

          De optie systeem updaten en aux kabel aansluiten geld dus niet voor mij?

          #18369885
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            2005 radios heeft geen componenten op printplaat!

            #18369887
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              En al die componenten er op solderen is een klote werk, zelfs als je ervaren bent in solderen

              #18369904
              Max Stulen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 November 2019

                Dus gewoon voor een multimedia systeem gaan zoals deze:
                https://s.click.aliexpress.com/e/MQzJID9O lijkt me dan de beste oplossing?

                Dan zou de besturing via het stuur het ook nog gewoon moeten doen na het aansluiten?

                #18369914
                opel-mark
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2011

                  ik heb er een swissaudio in gebouwd(gekocht in Nederland), die was wel wat duurder, maar je hebt meteen alles met zoiets, mogelijkheid tot acteruitrij camera, navigatie, dvd, mp3 enz enz

                  enige nadeeltje is dat het scherm lager zit dan waar bij opel het kleurenscherm zit, maar dat is geen hele grote ramp, ik heb nog wel eens anti reflectie folie van een tablet op maat geknipt en op het scherm gedaan zodat bij fel zonlicht er wat beter zicht is.

                  #18369926
                  Max Stulen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 November 2019

                    € 112,49 48%OFF | AUTOTOP Opel Android Auto Multimedia Speler 2 Din Android 9.0 Opel DVD GPS Voor Astra Meriva Vectra Antara Zafira Corsa vauxhall
                    https://s.click.aliexpress.com/e/FH18Yn2o

                     

                    Van plan om deze te kopen (versie met DSP) incl verzenden €170,- leek mij niet heel duur?

                     

                    Iemand ervaring met dit type of vergelijkbare type radios? Zit er ook nog verschil in autotop en wondefoo? Zien er namelijk exact hetzelfde uit…..

                    #18369927
                    opel-mark
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 March 2011

                      Er zijn er met of zonder dvd speler, dus daar moet je even op letten

                      voor de rest blijft het een gok, en natuurlijk is de douane ook niet meer achterlijk en zul je waarschijnlijk invoerkosten+btw moeten betalen

                      #18369929
                      Max Stulen
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        13 November 2019

                        [quote quote=18369927]Er zijn er met of zonder dvd speler, dus daar moet je even op letten voor de rest blijft het een gok, en natuurlijk is de douane ook niet meer achterlijk en zul je waarschijnlijk invoerkosten+btw moeten betalen[/quote]

                         

                        Snap ik, maar verzenden kan via spanje, dus dan is er geen extra btw en invoerkosten…. Maar hoezo, het blijft een gok? Wat kan er gebeuren?

                         

                        En is het verschil heel erg groot met of zonder dsp?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.