Opel astra G interieur rateltjes

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra G interieur rateltjes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353028
    Jesper
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2018

      Beste mensen,

       

      Mijn Opel Astra G (1.8) heeft hier en daar wat irritante rateltjes. De ergste komt geloof ik uit de richting van de middenconsole bij het optrekken. Tips om dit op te lossen? Zijn diverse rateltjes een bekend probleem bij de Astra G?

      #18353207
      MultiRob
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2018

        Ik weet niet of het een bekend probleem is, maar wij hebben tot 2012 ook een Astra G gehad, waarbij er ook van alles in het dashboard ratelde. Op een gegeven moment zaten er overal wel stukjes papier tussen. Dit hielp enigszins. Dit zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. De echte kenners hebben vast wel een betere permanente oplossing!

        #18353213
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Ligt eraan wat voor geluid je bedoeld, je kunt de middenconsole demonteren en foamband rondom doen en terug monteren. Maar het blijft een opel. Zonder kraakjes in het interieur / dashboard is er iets mis met je auto.

          #18353214
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Ligt eraan wat voor geluid je bedoeld, je kunt de middenconsole demonteren en foamband rondom doen en terug monteren. Maar het blijft een opel. Zonder kraakjes in het interieur / dashboard is er iets mis met je auto.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.