Opel astra G 2lt

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra G 2lt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363417
    Yvonne46
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2019

      Ik heb een astra G uit 2000..

      De laatste tijd doet me auto raar en is net christine.

      Tijdens t rijden geeft hij 2 lampjes aan heel even de motor en nog 1 lampje. Daarna gaat hij vanzelf.rijden en als ik de koppeling in trap schiet de toerental naar 3000 toeren. Heel leuk als je stilstaat en mensen denken dat ik aan t gassen bent.

      Dit duurt dat even en dan moet ik een straal gas geven anders slaat die uit en dan krijg je m met geen mogelijkheid gestart voor 5 minuten. Daarna als ik m gestart krijgt stinkt de auto heel erg.

      En vaak als ik m start nadat ik gereden heb dan wil ik m weer starten en dan valt die gelijk uit en krijg ik m niet aan..

      Stappenmotor is al vervangen .

      Garage weet het ook even niet waarom de auto dit probleem heeft. Is er iemand bekend met dit probleem of weet de oplossing…

      #18363436
      Astra G X1.6SZR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2013

        Misschien ergens een (vacuum)lek?

        Start de motor en ga eens met remmenreiniger spuiten op plekken (slangen) die verdacht zijn.

        Reageert de motor door hoger in toeren te gaan op het spuiten met remmenreiniger, dan ben je het (eventuele) lek aan het lokaliseren.

         

        Verder is uitlezen (bijv, met OpCom) een aanrader.

        #18363634
        Yvonne46
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 January 2019

          Probleem was de tempratuur sensor.

          Deze vervangen en auto rijd als een zonnetje…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.