Opel Astra deuren gaan niet op slot

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra deuren gaan niet op slot

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366618
    Aalita
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 May 2019

      Hallo allemaal,

      Wie o wie kan me helpen?

      Ik heb een Opel astra uit 2004 gekocht. De centrale deurvergrendeling werkt niet.  De deuren gaan dus niet op slot, behalve de bestuurderskant die krijg ik met de sleutel op slot. Er zitten ook geen deurpinnen in om die open deuren op slot te krijgen. Iemand hier bekend mee?

      Alvast bedankt.

      #18366640
      john-opel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2012

        Werkt de centrale vergrendeling wel met de knop in het dashboard?

        Het was bij mij een loszittende batterij in de sleutel nadat die gevallen was. Het klemmetje wat kontakt maakt met bovenkant vd batterij en de printplaat was gammel.

         

        Succes

        #18366648
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Accu er even af een weer proberen, idd kijken of je knop op het dash het doet.

          Overige deuren kan je wel opslot doen onder het slot van elke deur zit een palletje, als je dit bediend en dan de deur dicht doet zit ie opslot.

          #18366666
          Aalita
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 May 2019

            <p style=”text-align: center;”>Bedankt voor jullie reacties john-opel en Opeltje17!</p>
            <p style=”text-align: left;”>Ik ga even kijken of dat gaat lukken via de knop van het dasbord.</p>
            Tip van de accu  ga ik ook zeker doen.

            En ben benieuwd met die palletje  Opeltje17,  want meende dat middels die palletjes alleen de deuren dan van binnenuit niet open kunnen ivm veiligheid kids.

            Ben zo benieuwd.  Hopelijk gaat het lukken?

            #18366670
            Aalita
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 May 2019

              Ik heb even de knop op de dasbord ingedrukt en je hoort de vergrendeling inderdaad dichtgaan!

              Accu ook gedaan en deuren gaan nog steeds niet op slot, dus nog steeds enkel de bestuurderskant ?

              Denk dus een groter probleem?

              #18366685
              john-opel
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 June 2012

                Al resultaat.

                Reservesleutel geprobeerd? Sleutel gesynchroniseerd (in contact op stand 2, beide knopjes vd afstandsbediening open/dicht indrukken)? Ik verdenk toch de batterij vd sleutel(s).

                Succes

                 

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.