Opel Astra 1.6 Turbo hatchback automaat OPC-line 2011

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra 1.6 Turbo hatchback automaat OPC-line 2011

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    RVlaswinkel
    Deelnemer

Ik heb interesse in deze wagen. In de advertentie staat, dat de motor druk opbouwd op de expansietank, maar blijft wel op 90 graden. Heeft iemand daar ervaring mee? En zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?

astrid_fahrer
      Deelnemer

Druk opbouwen is nogal makkelijk uitgedrukt en voor hun een middel om een potentiële koper te waarschuwen dat er iets mis kan zijn maar hun ieder geval niet aansprakelijk ervoor zullen zijn.
        Je kunt het dus treffen en dat er weinig aan de hand is of er is meer aan de hand en je koopt een auto waar een hoop geld in moet om hem weer betrouwbaarder te krijgen.
        Wat ik inmiddels al vaker heb gelezen en ook zelf ervaar is dat de dashboard meter bij de Astra J wel netjes 90°C aangeeft maar dat dit meer software matig zo aangegeven wordt en de daadwerkelijke temperaturen nog steeds hoger kunnen liggen.

Verder goed opletten op rare geluiden bij de versnellingsbak en corrosie onderaan deuren en kofferklep en bij de doorvoeren van de kabelboom naar de deuren.
        Ook worden op deze leeftijd de moeren en schotels bovenop de veerpoten voor steeds meer gevonden met aanzienlijke roest.
        Dit punt kun je helaas alleen checken met bepaalde parafaan delen los.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.