Opel app gegevens gestopt

Forumindex Forums Modellen Grandland X Opel app gegevens gestopt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18484950
    Stappel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 December 2020

      Zijn er meer mensen waarbij sinds de laatste app update er geen verbinding meer is tussen de auto en de opel app op Android?

      #18485054
      Astroide01
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 June 2011

        Op zich wel verbinding, maar heel slecht. Dit heeft bij mij niet met de laatste update te maken, maar gewoon de onkunde van de app.

        Ik rij dan hybride, maar de juiste batterij-status (elektrisch km’s) geeft hij al tijden niet meer goed aan. Wel de hoeveelheid brandstof-km’s. Ook vind ik de app onder de maat. Bij andere merken kan je veel meer met zo’n app (auto op afstand op slot doen, ramen op afstand laten sluiten). Zou harstikke handig zijn als je dat soort zaken op afstand kunt controleren en/of beïnvloeden? Verder moet ik om de haverklap opnieuw inloggen in de app. Maar ik lees bij jou, dat het altijd erger kan . . . Misschien eens de app verwijderen en opnieuw installeren?

        #18485162
        Jodokus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 January 2020

          Ik zie nu dat mijn laatste gelogde rit van 29 oktober is. Het lijkt daarna gestopt te zijn ja. Vreemd

          #18485294
          CJX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2011

            Tsja. De app is zeker niet optimaal. Ik heb de app de afgelopen jaren al twee keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en geregistreerd omdat hij niets meer deed.

            De gegevens die de app genereert zijn ook niet helemaal betrouwbaar. De GPS is vaak niet accuraat ( adresgegevens van ritten ) en de verbruiksgegevens zijn veel te rooskleurig in de app.

            #18485502
            Jodokus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 January 2020

              Bij mij is de app wel weer spontaan gaan werken

              #18535338
              RonS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 November 2021

                Heb contact gezocht met de Opel ivm hoe de app ‘niet’ lekker werkt.
                – bij opstarten app vaak opnieuw inloggen
                – geen verbinding met server kunnen maken
                – locatie gps is meestal oude plek
                – geeft nooit direct de juiste info laden
                – kan NIET zien hoeveel ik electrische tov motor heb gereden. Lekker met verkopen als er 200.000km op staat en ik 100.000km electrische gereden heb. Wordt nergens bijgehouden
                – ramen en deuren dicht controleren kan niet
                – etc miss Hien nog iets vergeten?

                Antwoord was dat de app nog in ontwikkeling was en begin 2023 een nieuwe versie uit kwam
                Die gebruik ik nu en wat denk je? Idd alles nog hetzelfde.
                Waardeloze werking.

                #18535356
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  Ik leef met je mee

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.