Opel Adam S

Forumindex Forums Modellen Adam Opel Adam S

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264498
    smileyspeedster
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2010

      1.4 150pk

      http://www.autoblog.nl/nieuws/opel-adam-s-150-pk-en-een-dakspoiler-65416″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18221489
      Astralfred
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 November 2004

        Die is zeker niet verkeerd en gelijk een mooie sprong in het vermogen :thumbup .

        #18221490
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Geen OPC dus voor de Adam dan denk ik, jammer… en wat zal deze gaan kosten…

          #18221491
          smileyspeedster
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2010

            Tussen de 18 en de 19 schat ik zo.

            #18221492
            corsaracer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 January 2005

              opc kan nog altijd. blok van een corsa opc eirn en klaar!!

              maar deze ziet er goed uit!!

              #18221493
              warhamstr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 August 2009

                Gaaf die Audi, Mini enz. ‘S’. Geeft de auto wel een heel eigen karakter. /sarcasme

                Beter hadden ze het GSI label weer uit de kast geplukt.

                #18221494
                nova….
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  @corsaracer wrote:

                  opc kan nog altijd. blok van een corsa opc eirn en klaar!!

                  maar deze ziet er goed uit!!

                  En dan nog in opc blauw..
                  Maar ziet er mooi uit en 150 pk is niet slecht

                  #18221495
                  Adam-SLAM
                    Lid sinds:
                    25 April 2014

                    OPC komt er blijkbaar (helaas) niet. Volgens het duitse ADAM forum is er al gecommuniceerd dat dit de topversie wordt.

                    Jammer, maar ook logisch. Anders zit hij mogelijk de (nieuwe) Corsa OPC in de weg. Daar komt de nieuwe 1.6 SIDI/EDIT in te liggen met pakweg 200pk. Overigens waren er ook problemen met de grootte van de 1.6 in de Adam. Weet de bron niet meer precies, maar blijkbaar ging dat icm een Turbo niet passen. Als je de foto’s ziet van de 1.4 Turbo die in de S komt te liggen van Geneve is al duidelijk te zien dat het flink proppen is om deze erin te krijgen.

                    Effin, 150pk is ook wel een beetje de max zonder Sper in een auto van 1000kg denk ik.

                    #18221496
                    OPEL XTREME
                      Lid sinds:
                      1 April 2010
                      Adam-SLAM wrote:
                      OPC komt er blijkbaar (helaas) niet. Volgens het duitse ADAM forum is er al gecommuniceerd dat dit de topversie wordt.

                      Jammer, maar ook logisch. Anders zit hij mogelijk de (nieuwe) Corsa OPC in de weg. Daar komt de nieuwe 1.6 SIDI/EDIT in te liggen met pakweg 200pk. Overigens waren er ook problemen met de grootte van de 1.6 in de Adam. Weet de bron niet meer precies, maar blijkbaar ging dat icm een Turbo niet passen. Als je de foto’s ziet van de 1.4 Turbo die in de S komt te liggen van Geneve is al duidelijk te zien dat het flink proppen is om deze erin te krijgen.

                      Effin, 150pk is ook wel een beetje de max zonder Sper in een auto van 1000kg denk ik.

                      Hallo,

                      De OPEL ADAM S kost effe €22.995,-……

                      Ik heb op een OPEL Site pics gezien van de OPEL ADAM OPC, zelf in OPC Blauw…..dus afwachten maar of deze nu wel of niet komt.

                      gr. OPELXTREME.

                      #18221497
                      commo 67
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 December 2013

                        heeft er hier soms al iemand rij ervaring met de Adam S ?
                        ik ben namelijk aan het overwegen om mij eentje aan te schaffen :D

                        #18221498
                        Peter.
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          11 September 2010

                          Een vriend van mij rijdt er een. Erg toffe wagen om mee te rijden en om te zien!

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.