Opel Adam OPC

Forumindex Forums Modellen Adam Opel Adam OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #18111290
    joop1970
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Die abarth is dan ook kneiterhard

      #18111291
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        @Andre_Ede wrote:

        En het platform van de ADAM is een stuk nieuwer want dat is het nieuwe platform voor de nieuwe Corsa E, zo vertelde ze bij de presentatie van het model bij de fabriek.

        Oke. dacht ergens gelezen te hebben dat het nog het d platform was.

        Maar de corsa E dat gaat nog wel ff duren voor dat die komt volgens mij.

        #18111292
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Corsa E is volop in ontwikkeling, en zal begin 2014 op de markt komen.

          Dus de eerste foto’s zullen spoedig volgen verwacht ik, het is nu nog even allemaal Opel ADAM, maar nu de verkoop gestart is het goed loopt zal het volgende model in de media gaan verschijnen.

          #18111293
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            @Andre_Ede wrote:

            Corsa E is volop in ontwikkeling, en zal begin 2014 op de markt komen.

            Dus de eerste foto’s zullen spoedig volgen verwacht ik, het is nu nog even allemaal Opel ADAM, maar nu de verkoop gestart is het goed loopt zal het volgende model in de media gaan verschijnen.

            En er komt nog een facelift voor de D aan.

            #18111294
            Opelkees
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 September 2007

              @Juffer1 wrote:

              @Edwin te Grotenhuis wrote:

              ja dat ziet er super uit ben benieuwd wat dan de prijs{je} wordt

              Pak eens een 1.6 en kleed die eens aan met de “standaard” zaken zoals climate controle en 18″ velgen. De prijs zit dan al rap tegen de €20.000 aan dus wat een OPC moet gaan kosten zal al wel helemaal schrikken zijn.

              Overigens denk ik niet dat een OPC tegen een Abarth opkan, die wegligging is zo ontzettend superstrak en Opel blijft met de OPC toch nog wel wat problemen houden met de voorwiel aangedreven versies mbt overstuur.

              jij hebt duidelijk nog niet met de nieuwe Astra OPC gereden ;)

              #18111295
              robert_corsa
                Lid sinds:
                16 May 2009

                jullie hebben het over de fiat die zo super zou zijn (is ook zo)
                maar vergeet die verschrikkelijk snelle cooper ook even niet he

                heb er in 1 mogen mee rijden. kan je zo al zeggen: de opc red het daar niet tegen, de corsa opc niet. denk dat zelfds de astra h opc het er moeilijk mee heeft.
                zo’n cooper kleeft gewoon aan de weg. en gaat verschrikkelijk hard.
                zeer hoog fun gehalte. vind het alleen een vreselijk lelijk ding.
                ben voor opel hoor. maa vergis je niet in de concurentie.
                de testen die al gemaakt zijn van de cooper en 500 zijn totaal niet goed uitgevoert.
                cooper is in het echt veel sneller en beter

                #18111296
                Andre_Ede
                  Lid sinds:
                  16 June 2006

                  Laat ik nu net vandaag een test gezien hebben van die twee de Corsa OPC en de Cooper.
                  En laat de OPC dat nu winnen, wat Opel wel moest veranderen was het verbuik en de remmen die konden wat beter.

                  #18111297
                  Opelkees
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 September 2007

                    Ik vind de 500 helemaal niks om te rijden. ik kan er niet eens normaal in zitten.
                    Jammer want hij ziet er best leuk uit
                    De Cooper is echt heel gaaf vooral als JCW!

                    De Adam zit er tussenin. je hebt meer als een 500 maar veel minder als een Mini.
                    De prijzen zijn ook anders..
                    Ik moet zeggen dat de Adam op de langere stukken minder fijn is naar mijn mening.
                    Maar hij is wel erg leuk!

                    #18111298
                    Andre_Ede
                      Lid sinds:
                      16 June 2006

                      Vanmorgen nog een vergelijk test gezien op de Duitse TV.
                      De Opel ADAM, Mini en de 500, winnaar was de ADAM.

                      Was ook een Mini fan bij de test aanwezig, moest bekennen dat de ADAM toch wel een erg lekkere auto was,
                      en een tikje beter dan de Mini, vooral omdat de auto van binnen zo modern was.

                      #18111299
                      Adam71
                        Lid sinds:
                        2 January 2013

                        Het hangt allemaal van de prijs af, dat is uiteindelijk het belangerijkste.
                        En tot nu toe was de OPC serie alles behalve echt betaalbaar en op sportief vlak ook steeds net niet de sportiefste. :fy1

                        #18111300
                        John Opeltje
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 October 2011

                          hoop dat de adam opc dan toch met een 1.6 turbo komt,
                          zou wel lachen zijn,

                          #18111301
                          arjontje
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            31 March 2006

                            @Adam71 wrote:

                            Het hangt allemaal van de prijs af, dat is uiteindelijk het belangerijkste.
                            En tot nu toe was de OPC serie alles behalve echt betaalbaar en op sportief vlak ook steeds net niet de sportiefste. :fy1

                            Betaalbaar komt door de regering.
                            in de buurlanden is het verschil tussen een opc en de duurste versie met dikste motor veel minder.

                            En de corsa d Nürburgring edition de astra j opc plus de insignia opc
                            kunnen weldegelijk mee komen met de concurentie.

                            #18111302
                            Andre_Ede
                              Lid sinds:
                              16 June 2006

                              Leest waarschijnlijk te veel autoweek, ipv Auto & Motor und Sport :D

                              #18111303
                              Opelkees
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                11 September 2007

                                http://www.autoweek.nl/nieuws/24424/opel-adam-met-extra-gat” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                #18111304
                                wagnas
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 May 2007

                                  @nova…. wrote:

                                  Laat maar komen in opc uitvoering! :thumbup

                                  :thumbup

                                  #18111305
                                  Andre_Ede
                                    Lid sinds:
                                    16 June 2006

                                    Zal me niet verbazen als deze als ADAM R2 te koop komt, gelijke naam als de rally versie van de ADAM.

                                    #18111306
                                    ronOPC1
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 December 2007

                                      Duitse blaadjes moet je nooit lezen qua test tussen een Volkswagen en wat dan ook. Autobild wordt betaald door Volkswagen volgens mij :puke iedere keer de hemel ingeprezen, en de nieuwere modellen lijken allemaal op elkaar. Golf 5 6 en ook 7 is 1 pot nat vind ik dan.

                                      Daarbij als opel met een beter model komt zoals de Corsa NBE, dan wordt ie niet tegenvoer de Polo GTI gezet…..andersom uiteraard weer wel. Kunnen ze VW weer de hemel in prijzen.

                                    17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.