Opcom vraagt om usb driver

Forumindex Forums Overige Op-Com Opcom vraagt om usb driver

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272717
    ckadett16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 August 2005

      Ik heb opcom gekocht en ik heb hem geinstalleerd op mijn computer, maar nu start hij wel gewoon op en dan zegt hij dat de
      usb driver niet geinstalleerd is. Weet iemand van jullie hoe ik dit moet veranderen of een andere opcom versie misschien.

      alvast bedankt.

      #18290215
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        win 7 of win 8?

        #18290216
        WillemR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 August 2014

          Ja, zo werkt dat met USB apparaten, die sluit je eerst aan en dan worden (vaak automatisch) de drivers geinstalleerd.
          Bij de OP-COM moet je even aangeven waar de drivers staan.
          Voor de OP-COM moet je (als je bijvoorbeeld dat pop up schermpje krijgt) zelf aanwijzen (bladeren) waar de drivers staan.
          Als je geen pop up schermpje meer krijgt moet je via Device Manager of Apparaten Beheer even kijken waar het rode kruisje staat bij de USB Apparaten, die met rechter muis aanklikken en opnieuw de drivers installeren.

          N.b. bij Windows 8 moet je ook Unsigned Driver. of Niet Ondertekende Drivers toestaan.

          Is al eerder besproeken hier op het forum, even zoeken

          #18290217
          ckadett16v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 August 2005

            Windows 7 64bit Liviu


            @WillemR
            , het zou vast en zeker wel op het forum staan net als zoveel maar ik kan het niet vinden. Dus daarom vraag ik het hier en daar is het forum ook voor.

            #18290218
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Maar met het antwoord van WillemR kom je in ieder geval wel verder, wat in zijn post staat is precies hetgene wat je moet doen..

              #18290219
              ckadett16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 August 2005

                Dat kan zijn, maar ik vind de manier waarop een beetje jammer. Als iedereen zo reageert kan je het forum beter opdoeken.

                #18290220
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Volgens mij geeft hij een hele nette uitleg, en geeft daar onder aan dat het al meer besproken is, en je in andere topics dus meer info hierover kunt krijgen.. Ik denk dat je hem verkeerd opvat, het goed wordt bedoeld.. .

                  #18290221
                  dennisnmgn88
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 February 2012

                    Ik lees ook wel wat sarcasme in de eerste en laatste zin hoor ;), hoe dan ook…. rest van de uitleg klopt perfect (Y)

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.